30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
تربیت بدنی در مدارس

تربیت بدنی در مدارس (ویژه نظام آموزشی 6 ساله ابتدایی)

(0)

1,090,000ریال

981,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تربیت بدنی در مدارس

انتشارات حتمی منتشر کرد:
حرکت ، امری غریزی است و برای رشد کودک نقش محوری دارد . این نقش در زمینه های مختلف رشد همچون رشد شناختی ، رشد عاطفی و نیز رشد حرکتی او حیاتی است. اگر برنامه خوبی طراحی شود و به شکل صحیح در ساعت درس تربیت بدنی تدریس گردد، مسلما سهم مهمی در رشد همه جانبه ی کودکان خواهد داشت.

ک برنامه ی مناسب تربیت بدنی ریشه در نیاز ها ، علایق و سطح رشد کودکان دارد. شاید رشد همه جانبه یا کامل برای افراد عادی معنای چندانی نداشته باشد ، ولی کسانی که با علم رشد کودک آشنا هستند و افرادی که از تعلیم و تربیت شناخت دارند ، هنگام حضور در کلاس تربیت بدنی این واقعیت را درک خواهند کرد.



چند سالی است به منظور پر کردن خلا ناشی از برنامه درسی تربیت بدنی ، تلاش هایی صورت گرفته است زیرا تامین آمادگی جسمانی و حرکتی دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است و بی شک در رشد اجتماعی ، فکری ، روحی و عاطفی آنها موثر است.
از این رو اینجانب به همراه همکارانم که بی دریغ طی تالیف این کتاب زحمت کشیده اند ، با استفاده از تجربه کلاس های درس و نیاز دانش آموزان این مقطع ، سعی در برطرف نمودن نواقص پیشین و ارائه تصویری واضح تر از درس تربیت بدنی دوره ابتدایی ، اقدام به تالیف کتاب حاضر نمودیم.
بخش های این کتاب با گفتار ساده به منظور استفاده دانش آموزان ؛ مربیان و اولیا صورت گرفته و سعی در ادغام اهداف آموزشی از جمله : اصلاح حرکات بنیادین و پایه ، توصیه های ایمنی ،معرفی برخی رشته های ورزشی ، تمرین هایی جهت ارتقای آمادگی های عمومی دانش آموزان ( آمادگی جسمانی و حرکتی ) – تحت عنوان شیرین کاری ها شده است.علاوه براین تعدادی سروده های دبستانی در انتهای کتاب جمع آوری شده است که جهت مفرح نمودن و ایجاد علاقه مندی بیشتر دانش آموزان ، در ساعات ورزش و یا در فعالیت های پرورشی مدارس قابل استفاده می باشد.
امید است این کتاب بتواند راهی را در جهت ارتقای ساعات تربیت بدی مدارس و تربیت فرزندانی سالم تر هموار نماید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی