30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
پنجاه راهبرد برای تقویت رشد شناختی در کلاس

پنجاه راهبرد برای تقویت رشد شناختی در کلاس (رشد)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
7

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پنجاه راهبرد برای تقویت رشد شناختی در کلاس

انتشارات رشد منتشر کرد:
امروزه نیازهای نیروی کار به سرعت در حال تغییر است. در قرن بیستم، اگر کسی می توانست اطلاعات درست را حفظ کند و ارائه دهد، او را باهوش می دانستند.

هم اکنون هر کسی کم و بیش با کمک فناوری مدرن می تواند اطلاعاتی درباره هر موضوعی را در عرض چند ثانیه جستجو کند. اما این اطلاعات تا چه اندازه قابل اعتماد یا معتبر است؟ کاربر چگونه و تا چه حد می تواند از آن مطمئن باشد و نهایتِ استفاده را از آن ببرد؟

کالای جدید و ارزشمند قرت بیست و یکم مهارت های تفکرِ پالایش یافته است. اهمیت مهارت های تفکر نقادانه بدیهی و رو به افزایش است و پرورش فرهنگ تفکرمحور در تمام کلاس های درس ضرورت دارد و هر مربی و معلمی باید آن را به کار بگیرد.

هدف کتاب حاضر ارائه راهبردهایی است که به شما کمک می کند تا کلاس خود را از کاربرد منفعل دانش به غوطه وری فعالی که باعث تقویت غرقگیِ شناختی و پردازش اطلاعات در سطح عمیق می شود، سوق دهید.

کتاب پنجاه راهبرد برای تقویت رشدِ شناختی در کلاس به معلمان و مربیان یاری می رساند تا با اجرای دقیق راهبردهای آن، به سطوح بالایی از غوطه وریِ شناختی دانش آموزان و یادگیری عمیق آن دست یابند و تفکر نقادانه را در آموزش ایجاد کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی