گاو بنفش

(0)
نویسنده:

1,450,000ریال

1,305,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گاو بنفش

انتشارات آزرمیدخت منتشر کرد:
این روزها که روش های قدیمی بازاریابی حرفی برای گفتن ندارند باید محصول یا خدماتی ارائه داد که در درجه اول بتواند اکثریت اولیه و ثانویه یا همان جریان غالب جامعه را به خود جذب کند. با این کار، موقعیت مناسب بازار را هدف قرار داده اید و در نتیجه ایده ی تولید و خدمت رسانی شما ایده ای ویروسی خواهد بود که آن قدر حساب شده و دقیق است که خود به خود بر دیگر گروه های جمعیت مصرف کننده تأثیر خواهد گذاشت. در چنین بازاری افراد تأثیرگذار جمعیت مصرف کننده (که نویسنده آنها را به عطسه کننده تشبیه کرده است) در مورد محصول تان بیشتر به عطسه کردن می افتند و آن را به سرعتِ انتشار ویروس در بازار پخش می کنند. تنها چند عطسه درباره ی ایده محصولتان کافی است تا آن را در میان جمعیت وسیعی از مصرف کنندگان انتشار دهد.
شما نمی توانید مردم را مجبور کنید که به محصول یا خدماتی که ارائه می دهید توجه نشان دهند، ولی می توانید بفهمید که چه افرادی در رابطه با محصول یا خدماتی که می خواهید ارائه دهید به شما توجه نشان خواهند داد و سپس ترکیب مناسبی از عامل هایی را که در بازاریابی نقش اساسی دارند - و در این کتاب به آنها اشاره شده است - با خلاقیت خود تنظیم کنید و جمعیت مصرف کننده را با ایده ی درست و بجای خود تحت تأثیر قرار دهید.
گاو بنفش در بازار بسیار کم است، وقتی تولیدکننده یا فروشنده ای راهبرد «گاو بنفش» را در پیش بگیرد در گستره ی دید بسیاری از مردم و همکاران و رقیبان خود قرار خواهد گرفت و به چشم عده ی بسیاری از مصرف کنندگان خواهد آمد.
خبر خوبی که می خواهم به شما بدهم این است که تفکر غالب جامعه به گونه ای است که کار شما را برای استفاده از راهبرد گاو بنفش آسان می کند. این کتاب از آغاز تا پایان متمرکز بر همین موضوع است و به شما کمک می کند که راه به کارگیری این راهبرد و موفقیت در بازار را به خوبی یاد بگیرید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی