همکار

(0)

2,690,000ریال

2,421,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
542

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب همکار

نشر کوله‌پشتی منتشر کرد:
دو زن، دفتری پر از اسرار و جنایت وحشتناکی که نمی‌توان پسش گرفت.
داون شف عجیب است.
دست‌کم همه در ویکسد، شرکت مکمل‌های غذایی که داون آنجا حسابدار است، این‌طوری فکر می‌کنند. او هیچ‌وقت حرف درست را نمی‌زند، هیچ دوستی ندارد و همیشه دقیقاً رأس ساعت 8:45 صبح پشت میز کارش است. به همین دلیل وقتی یک روز صبح داون در دفتر حاضر نمی‌شود، همکارش ناتالی فارل زیبا‌ و محبوب، مسئول فروش برتر پنج سال متوالی، تعجب می‌کند. بعد هم تماس تلفنی بی‌نام‌ونشان نگران‌کننده‌ای دریافت می‌کند که همه‌چیز را تغییر می‌دهد…
معلوم می‌شود که داون فقط یک غریبۀ بی‌دست‌وپا نبوده و فرد نزدیکی او را هدف گرفته است. حالا هم ناتالی به‌ناچار به داون گره خورده و خودش را گرفتار بازی موش و گربه‌ای می‌بیند که او را به فکر وامی‌دارد: قربانی واقعی کیست؟ اما یک چیز به‌غایت روشن است: کسی از داون شف متنفر بود، آن‌قدری که برای کشتنش کافی باشد. همکار داستان مهیج، مسحورکننده و پرتنشی است از فریدا مک فادن، نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز، که پژواک رفتارهای از سرِ نادانی گذشته و پیامدهای مرگ‌بارشان را در زمان حال را نشان می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب همکار اثر فریدا مک فادن

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

همکار از سایت گودریدز امتیاز 3.8 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

همکار از سایت آمازون امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کرده است.

جوایزی که رمان همکار از آن خود کرده است:

• برندۀ جایزۀ بهترین رمان معمایی و هیجان‌انگیز گودریدز در سال 2023

معرفی رمان همکار:

فریدا مک فادن متخصص مغز و اعصابی است که توانست با داستان‌های روانشناختی و هیجان‌انگیزش دنیای داستان‌های جنایی را دگرگون کند. او نویسندهٔ پرفروش نیویورک تایمز، آمازون، یواِس‌اِی تودی، وال استریت ژورنال و پابلیشرز ویکلی است که با نوشتن رمان‌ «خدمتکار» به شهرت رسید. همکار داستان هیجان‌انگیز و رازآلود دیگری از این نویسنده است که در سال 2023 منتشر شد. این کتاب داستانِ دختری به نام ناتالی است که پس از قتل همکارش و زمانی که قصد می‌کند قاتل را پیدا کند درگیر ماجراهایی باورنکردنی می‌شود.

واکنش‌های جهانی به رمان همکار:

«سعی کنید هیچ‌وقت یکی از کتاب‌های مک فادن را در شب شروع نکنید چون دیگر امکان ندارد بتوانید آن را زمین بگذارید!» - ناتالی بارلی، نویسنده

چرا باید رمان همکار را بخوانیم؟

فکر می‌کنید چقدر همکاران خود را می‌شناسید یا چقدر می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید؟ فریدا مک فادن متخصص نوشتن داستان‌هایی است که خواننده را حسابی هیجان‌زده و مشتاق می‌کند. او در کتاب جدیدش محیط یک شرکت و روابط عجیب و پیچیدهٔ همکاران را به تصویر کشیده است. همکار داستان مهیج، مسحورکننده و پرتنشی است که پژواک رفتارهای انسان‌ها از سرِ نادانی گذشته و پیامدهای مرگ‌بارشان را در زمان حال نشان می‌دهد.

خلاصهٔ رمان همکار‌:

ناتالی موفق‌ترین فروشندهٔ وکسد، شرکت مکمل‌های غذایی است. او زیبا، کاریزماتیک و بسیار باهوش است. داستانِ این رمان با همکارِ عجیب ناتالی، داون شِف، شروع می‌شود. جای داون درست در اتاقک کناری ناتالی است و از نظر ناتالی، داون بی‌دست‌وپا و بسیار عجیب‌وغریب است. داون وسواس زیادی نسبت به لاکپشت‌ها دارد و میز محل‌کارش را با انواع و اقسام لاکپشت‌های سرامیکی پُر کرده است. داون اما همکاری بسیار وقت‌شناس و دقیق است، آن‌قدر که همه می‌توانند ساعت ورود و خروج‌شان را با او تنظیم کنند. او هر روز سر ساعت مشخصی به محل کار می‌آید و می‌رود و حتی ناهارش را سر ساعت خاصی می‌خورد و حتی سر ساعت مشخصی به دستشویی می‌رود. اما یک روز صبح وقتی ناتالی به سرکار می‌رسد می‌بیند که داون هنوز به سرکار نیامده و بسیار متعجب می‌شود. تلفن داون زنگ می‌خورد و ناتالی گوشی را برمی‌دارد و صدای گریهٔ خفیفی را از پشت تلفن تشخیص می‌دهد که درخواست کمک دارد و ناگهان تلفن قطع می‌شود. او از خود می‌پرسد یعنی این صدای داون بود؟ او به سراغ رئيسش می‌رود تا بپرسد آیا داون تماس گرفته و گفته امروز مریض است و به سر کار نمی‌آید یا نه اما رئیسش و همکار دیگرش کیلب هیچ اطلاعی از داون ندارند. ناتالی به سر میز خود برمی‌گردد و یک لاکپشت سرامیکی را روی میزش می‌بیند که به خون آغشته شده و قبلاً آنجا نبود. یعنی کسی دارد سربه‌سرش می‌گذارد؟ پس از مدتی معلوم می‌شود داون آن‌قدر که ناتالی فکر می‌کرده بی‌دست‌وپا نبوده و حالا هم به قتل رسیده است و ناتالی مظنون شمارهٔ یک این پرونده است. ولی ناتالی می‌داند که قاتل نیست، پس چه کسی آن‌قدر از داون متنفر بوده که او را به قتل برساند؟

اگر از خواندن کتاب همکار لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب هیچوقت دروغ نگو اثر فریدا مک فادن متخصص اعصاب و روان است. او که پیش از این نیز رمان‌های روانشناختی جذابی نوشته بود، این بار شما را به دلِ عمارتی میان طوفان می‌کشاند. داستان کتاب در مورد زوجی به نام تریشیا و ایتن است که تازه ازدواج کرده‌اند و به دیدن عمارتی می‌روند که آدرین هیل روان‌شناس معروف چهار سال پیش در آن زندگی می‌کرده و بعد به طرز مرموزی ناپدید می‌شود. طوفان این زوج را در عمارت گیر می‌اندازد و تریشیا کم‌کم به رازهای مخوف این روان‌شناس پی می‌برد.

• کتاب خدمتکار رمان هیجان‌انگیز و رازآلود و پرفروش از فریدا مک فادن است. او در این کتاب به خشونت، آزار خانگی و قربانی شدن پرداخته است. داستان از آن‌جایی شروع می‌شود که نینا وینچستر خدمتکار خانه‌ای می‌شود و زمانی که جسدی در این خانه پیدا می‌شود او از داستانِ خود و ورودش به این خانه و حوادثی می‌گوید که او را به این لحظه کشاند.

• کتاب یکی پس از دیگری رمان روان‌شناختی و رازآلود فریدا مک‌فادن است. این کتاب داستان سه زوج است که تصمیم می‌گیرند با یکدیگر به سفر بروند. همه‌چیز به‌خوبی پیش می‌رود اما زمانی که ماشین آن‌ها در جاده خراب می‌شود و مجبور می‌شوند باقی مسیر تا هتل را پیاده طی کنند در جنگل گم می‌شوند و همان‌طور که در جنگل به پیش می‌روند اتفاقات هولناکی رخ می‌دهد و در نهایت درمی‌یابند که یکی از میانشان قاتل است.

• کتاب در قفل شده رمان روان‌شناختی و پیچیده‌ای از فریدا مک فادن است. او در این کتاب پیچیدگی‌های ذهن و شخصیت‌ چند وجهی انسان‌ها را به‌تصویر کشیده و به طرح این سؤال پرداخته است که در ذهن فرزند یک قاتل زنجیره‌ای چه می‌گذرد؟ آیا ممکن است فرزند یک قاتل زنجیره‌ای نیز مانند پدرش قاتل باشد؟

• کتاب یادت هست؟ اثری دیگر از فریدا مک فادن رمان‌نویس آمریکایی است. این کتاب داستان زنی به نام تِس که متوجه می‌‌شود حافظه‌اش را از دست داده و گذشته و حالش را به‌خاطر نمی‌آورد. آخرین چیزی که تِس به یاد دارد جشن نامزدی‌اش با هری است، درحالی‌که حالا مردی به نام گراهام کنار اوست و ادعا می‌کند شوهرش است. چه بلایی بر سر تِس آمده و چرا کسی در پیامکی ناشناس به او می‌گوید به مردی که ادعا می‌کند شوهرش است نباید به هیچ‌وجه اعتماد کند؟

دربارۀ فریدا مک فادن‌: متخصص اعصاب و روان

همکار

فریدا مک فادن متخصص اعصاب و روان و پزشک متخصص آسیب مغزی است و چندین رمان پرفروش روان‌شناختی و طنز پزشکی نوشته است. آثارش به بیش از 30 زبان ترجمه شده‌اند و جزو پرفروش‌های فهرست نیویورک تایمز، آمازون، یواِس‌اِی تودی، وال استریت ژورنال و پابلیشرز ویکلی بوده‌اند. برخی از آثارش بهترین کتاب‌های سال آمازون بوده‌اند و مک فادن را برندهٔ جایزهٔ بین‌المللی نویسندگان داستان‌های تریلر کرده‌‌اند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی