365 روز بدون تو

(0)
نویسنده:

1,600,000ریال

1,440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3677

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 365 روز بدون تو

انتشارات داهی منتشر کرد:
اگر میان شما و معشوقتان جدایی بیفتد، تا چند روز بعد از آن عاشقش می‌مانید؟ بعضی‌ها تا سال‌ها بعد عشقشان را فراموش نمی‌کنند و بعضی دیگر زودتر با عواطفشان کنار می‌آیند. جدایی ملغمه‌ای از عواطف پیچیده و متناقض را در قلب می‌جوشاند که مواجه شدن با آن‌ها کاری دشوار و دردناک است. گاهی نفرت و سرزنش معشوق به سراغمان می‌آید و تمامی تقصیرها را به گردن او می‌اندازیم. گاهی هم حسرت اشتباهاتی که مرتکب شده‌ایم را می‌خوریم، خودمان را مقصر اصلی می‌دانیم و دلتنگ می‌شویم. پایان هر رابطه‌ی عاشقانه‌ای کم و بیش چنین فراز و نشیب‌هایی را با خود می‌آورد. کتاب 365 روز بدون تو (365 days without you) همین عواطف را در قالب دلنوشته‌های کوتاه روزانه نشان می‌دهد.
کتاب 365 روز بدون تو که در فهرست کتاب‌های پرفروش سایت آمازون قرار دارد، مجموعه‌ای از اشعار روزشمار آکیرا (Akhira) نویسنده‌ی کانادایی است. او با اشعاری کوتاه و مینیمال احساسات عاشقانه‌ی خود را در دوری از معشوق به نگارش درآورده است. در این مجموعه هر روز یک شعر کوتاه نوشته شده که هر کدام بیانگر یک احساس عاشقانه است.
نویسنده‌ی کتاب 365 روز بدون تو با مداومت هر روز را به نوشتن احساسی که از قلبش می‌جوشد، پرداخته است. اشعار این کتاب با زبانی ساده و بدون آلایش نوشته شده‌اند و با صداقت فراز و نشیب‌های عاشقانه را در دوران جدایی به خوبی نشان می‌دهند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب 365 روز بدون تو اثر آکیرا

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

365 روز بدون تو از سایت گودریدز امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

365 روز بدون تو از سایت آمازون امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب 365 روز بدون تو:

365 روز بدون تو کتاب شعر مینیمال و احساسی از آکیرا نویسندهٔ جوان و خوش‌ذوق است. این کتاب مملو از جمله‌های احساسی و اشعار مدرن دربارهٔ دوری، عشق، دلتنگی و احساسات مختلف عاشقانه است. آکیرا پس از یک شکست عشقی، تصمیم گرفت برای غلبه بر احساسی که نسبت به عشق سابقش دارد، اشعاری احساسی بنویسد و در نهایت در روز 200 با از دست‌دادن عشق خود کنار آمد. او در این جملات و اشعار احساس و عشق نافرجام خود را به تصویر کشیده و از احساسات و لحظات پُر درد جدایی خود می‌گوید تا درنهایت هم خودش به آرامش می‌رسد و هم خواننده را به آرامشی وصف‌ناپذیر می‌رساند.

چرا باید کتاب 365 روز بدون تو را بخوانیم؟

کتاب 356 روز بدون تو اشعاری کوتاه، ساده و روان دارد که می‌توانید به راحتی با تمام آن‌ها همذات‌پنداری کنید و چون احساسی مانند رابطه، عشق، دوری و جدایی را مدنظر قرار داده است، حتماً جمله‌ای کوتاه و قابل‌درک در‌ آن خواهید یافت و می‌توانید به راحتی با اشعار آن خود بگیرید و از خواندن شعرهای کوچک آن لذت ببرید.

جملات درخشانی از کتاب 365 روز بدون تو:

«روز ۱
من لیاقتم خداحافظی بهتری بود
روز ۲
اگه آخرش قرار بود بذاری بری
چرا این‌قدر با من وقت گذروندی؟
روز ۳
گریه می‌کنم
چون یاد اون برنامه‌هایی افتادم
که برای‌ آینده‌مون ریخته بودیم
آینده‌ای که دیگه قرار نیست 
وجود داشته باشه
روز ۴
حالا می‌فهمم که هیچ‌وقت
واقعاً برات اهمیت نداشتم
روز ۵
می‌دونستم یه روزی تموم می‌شه 
از اولین‌باری که با هم صحبت کردیم می‌دونستم
ولی با این‌حال امیدوار بودم
که حداقل واسه یه بار هم شده
به اتفاق خوبی که افتاده
گند نخوره
روز 6
نگران این هستم که بعد از تو
دیگه نتونم عشق رو احساس کنم
روز 7
با اینکه خیلی ناراحت و عصبانی‌ام
باز هم دلم برات تنگ شده
می‌دونی که این باعث می‌شه
چقدر احساس رقّت‌انگیزبودن بکنم؟»

تحلیلی بر کتابِ شعر 365 روز بدون تو‌:

آکیرا در کتاب 365 روز بدون تو و در هر روز این کتاب، از احساسات خود در پشت‌سرگذاشتن معشوقش می‌گوید؛ معشوقی که دقیقاً برایش 365 روز یا همان یک‌سال طول کشید که بتواند با نبودنش کنار بیاید. او در این کتاب حرف‌هایی را به معشوق سابقش زده که دیگر نمی‌تواند به زبان بیاورد یا به او بگوید و هم از سختی‌های که کشیده می‌گوید، و هم از عمق محبت خود به کسی که دیگر در زندگی‌اش نیست.

اگر از خواندن کتاب 365 روز بدون تو لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب حرف‌‌هایی که کاش می‌زدم اثر کیتلین کیلی نویسندهٔ جوان و خوش‌ذوق و کتاب شعری به سبک مدرن است. کلی توانست با اشعار ساده و صادقانه‌اش توجهٔ بسیاری از مردم را در شبکه‌های اجتماعی پرطرفداری مانند اینستاگرام و تیک‌تاک به خود جلب کند و درنهایت تمام آن اشعار را در کتابی منتشر کرد.

• کتاب نمی‌دونم دارم چه‌کار می‌کنم ولی به درک اثر ران لیم و داستان سفری است که این نویسندهٔ 22 ساله به ناگاه آغاز کرد. این سفر الهام‌بخش او شد و شروع به مستندسازی افکارش در اینستاگرام کرد و پس از آن توانست اولین کتاب شعر خودش را منتشر کند. او این کتاب را نوشت تا از سفرش، یافته‌هایش و سفر به درون و بیرون خود برای کشفِ خود واقعی‌اش بگوید.

• کتاب تسلی دلم اثر بلا اچ است و اشعاری با مضمون عاشقانه در این کتاب منتشر شده است. دلیل نوشتن این کتاب تجربهٔ شاعر از یک جدایی است و او سعی کرده است اولین دلشکستگی‌اش را به سخت‌ترین‌شان نیز بوده است، در قالب کلمات بیان کند. 

• کتاب چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم اثر ام.سوسا نویسندهٔ کتاب‌های خودیاری است. او در این کتاب با بهره‌گیری از تجربیاتش به عنوان یک زن، عمیق‌ترین احساساتش را بیان کرده است و سعی دارد به مخاطبین کمک کند تا به درک عمیق‌تری از احساسات خود پس از به پایان رساندن یک رابطهٔ ناموفق برسند.

دربارۀ آکیرا‌: نویسندهٔ کتاب 365 روز بدون تو

آکیرا شاعر جوان و خوش‌ذوقی است که تاکنون کتاب‌های شعر زیادی نوشته است. از جمله کتاب‌های پرفروشش می‌توان به «من سزاوار خداحافظی بهتری بودم»، «منو موقع خواندن رها کردی» و «قبل از رفتن‌ گوش‌کن» اشاره کرد. آکیرا ابتدا تمام شعرهایش را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام منتشر می‌کرد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. بعدها این اشعار را جمع کرد و در کتاب‌های مختلف به چاپ رساند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی