تکنو فئودالیسم

(0)

3,200,000ریال

2,880,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
309

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تکنو فئودالیسم

انتشارات بیدگل منتشر کرد :
شاید آن قدر درگیر بحران های مالی بیامان و همه گیری کووید بوده ایم که ظهور یک نظام جهانی جدید از نظرمان دور مانده نظامی که در استثمارگری از سرمایه داری پیشی گرفته است. واروفاکیس پیشتر کتاب محبوب حرف هایی با دخترم دربارۀ اقتصاد را در پاسخ به پرسش بنیادین دخترش دربارهٔ منشأ نابرابری نوشته بود و این بار در تکنوفئودالیسم تلاش می کند به پرسش پدرش دربارهٔ تأثیر اینترنت بر سرمایه داری پاسخ دهد. او ادعا می کند سرمایه داری مرده و جایش را به نظام جدیدی داده که او تکنوفئودالیسم» می خواندش
به گفته واروفاکیس عامل نابودی سرمایه داری شکلی جهش یافته از سرمایه است که از دو دهه پیش و به دو دلیل عمده سربرآورده: خصوصی سازی اینترنت به واسطه شرکت های عظیم آمریکایی و چینی و عملکرد بانک های مرکزی کشورهای غربی پس از بحران مالی سال 2008 واروفاکیس در خلال روایت هایی از اساطیر یونانی و فرهنگ عامه با توصیف این تغییر شکل اساسی نشان می دهد که نظام جدید چطور ذهن ما را به بند می کشد چطور مناسبات قدرت را در سطح جهان از نو شکل می دهد و نهایتاً چگونه و به چه قیمتی سرنگون خواهد شد.
یانیس واروفاکیس، اقتصاددان و سیاستمدار اهل ،آتن پس از سالها تدریس اقتصاد در بریتانیا، استرالیا و ایالات متحده وزیر دارایی یونان شد و شهرتی جهانی یافت. او در پی مخالفت با تحمیل سیاستهای ریاضتی اروپا از مقامش کناره گرفت و مشغول تدریس و نویسندگی شد بزرگ سالان در اتاق و ضعیفان از آنچه باید رنج می برند؟ و اکنونی دیگر از دیگر آثار شناخته شده او هستند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی