عکس های پنهان

(0)

2,950,000ریال

2,655,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
41

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عکس های پنهان

انتشارات شبنا منتشر کرد:
این کتاب اثری از نویسنده مشهور آمریکایی جیسون ریکولاک نامزد نهایی جایزه ادگار است تریلری ماوراء الطبیعی با پیچش های داستانی مهیج این کتاب داستان زنی را روایت میکند که به عنوان پرستار پسربچه ای با رازهای عجیب و ناراحت کننده در عمارت ماکسول ها مشغول به کار میشود خواندن این کتاب به علاقه مندان به سریال «چیزهای عجیب» سریالی علمی تخیلی ترسناک و کتابهای رایلی ساگرپیشنهاد می شود.
مالوری کوئین که به تازگی از مرکز بازپروری مرخص شده به عنوان پرستار خانواده ماکسول مشغول به کار میشود تا از پسر پنج سالۀ آنها به نام تدی مراقبت کند. مالوری خیلی زود به شغلش دل میبندد او در خانه ماکسول ها کاملاً راحت است. فضای خصوصی خودش را دارد شبها برای دویدن بیرون میرود و بعد از مدت ها زندگی اش به ثبات رسیده است. او با تدی پسر خجالتی و دوست داشتنی که علاقه شدیدی به نقاشی دارد رابطه عاطفی برقرار میکند. روزهای اول نقاشی های تدی تصاویری ساده و کودکانه است، خرگوش ،درخت بالن و ... اما یک روز تدی نقاشی عجیبی میکشد تصویر مردی در جنگل که بدن بیجان زنی را روی زمین میکشد
نقاشی های تدی روزبه روز زشت تر و بدتر می.شود طرح های ساده او به نقاشی های واقعی و فراتر از توانایی یک کودک پنج ساله تبدیل می شود مالوری به مرور نگران میشود؛ آیا این تصاویر برداشتی کلی از قتلی است که برای مدت های طولانی حل نشده باقی مانده؟ یا اینکه نیرویی فراطبیعی به این پسر منتقل شده است؟
مالوری به رغم اینکه میداند تمام این اتفاقات چقدر عجیب به نظر می رسد؛ تصمیم میگیرد از نقاشی ها رمزگشایی کند. او باید پیش از اینکه خیلی دیر شود، تدی را نجات دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی