صعود کننده چگونه ام اس را شکست دادم

(0)

2,490,000ریال

2,241,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
29

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صعود کننده چگونه ام اس را شکست دادم

انتشارات آرادمان منتشر کرد:
مونتل ویلیامز تمامیت خود را در کتاب صعود کننده فاش میکند این کتاب نه تنها برای طرفدارانش بلکه برای هر کسی که تاکنون از بیماری جدی رنج برده است قطعا جالب و جذب کننده خواهد بود.
نیویورک تایمز
مونتل ویلیامز یکی از مجری های مشهور تلویزیون و هنر پیشه است. او تالیف هایی هم دارد که جزو کتاب های پرفروش در روزنامه مشهور آمریکایی نیویورک تایمز مطرح شده است. مونتل ویلیامز داستان نبرد و پیروزی اش را در این شرح حال صریح و متقاعد کننده آشکار میکند
بیست سال بعد از بروز علائم بیماری ام اس مونتل ویلیامز در سال 1999 تشخیص داده شد. او افسر درجه دار نیروی دریایی و برنده جایزه امی در مجری گری گفت و گوی تلویزیونی است. مانند دیگر افرادی که از یک بیماری ویرانگر رنج میبرند او نیز در دام انکار، ترس، افسرگی و خشم افتاد اما تمام اینها را پشت سر گذاشت. نگاه کتاب صعود کننده به مردی با عزم راسخ است که ارزشهای والا، شجاعت و آگاهی، زینت بخش زندگی پر فراز و نشیبش است. او در ایــن کتاب خرد و آگاهی اش را در مسیرهای مختلف زندگی به اشتراک می گذارد و بازگو می کند که چطور به ملاقات چالش های روبه رویش رفته است. کتاب صعود کننده در عمق و شگفتی با صداقت و الهام بخشی مولفش، برابری می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی