ماجراهای تن تن (21)(تن تن جواهرات کاستافیوره)

(0)
نویسنده:

2,700,000ریال

2,430,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
96

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماجراهای تن تن

انتشارات چشمه منتشر کرد:
تن تن
خبرنگار است و کنجکاو جوان است و شیفته ی ماجراجویی قد متوسطی دارد با موهای کاکل دار، بلوز آبی و شلوار کرم ساق کوتاه او یک قهرمان تمام عیار است و تاب بی عدالتی را ندارد. دوست همه ی آدم های خوب است و دشمن همه ی آدم های بد.
میلو
مثل برف سفید است و از نژاد فاکس تریر، یار وفادار تن تن که مثل سایه همه جا او را دنبال می کند شجاع است و باهوش جان ارباب خود را چندین بار نجات داده از هیچ چیز نمی ترسد جز عنکبوت.
کاپیتان هادوک
یار گرمابه و گلستان تن تن ناخدای با تجربه بداخلاق و عصبی مزاج، اما خوش قلب و مهربان. او برای برقراری عدالت با تن تن همراه می شود و خودش را به آب و آتش می زند مراقب باشید روی اعصاب کاپیتان پیر راه نروید و اگر رفتید گوش هایتان را بگیرید.
نستور
پیشخدمت قصر مولن سار که گویی تمام عمر آنجا زندگی کرده است. او ابتدا برای برادران لوازو کار می کند و بعدها که کاپیتان هادوک قصر را می خرد به
استخدام او در می آید. ویژگی های اصلی اش درست کاری ،ادب نزاکت و متانت است. نستور همه کار می کند تا اقامت در قصر مولن سار برای اربابش و همچنین برای مهمانان او خوشایند باشد.
بیانکا کاستافیوره
بلبل میلان خواننده ی معروف اپرا، زنی که می خواهد همه از او تعریف کنند، اما اسم هیچ کسی را به یاد نمی آورد! بیانکا زنی است مهربان، خرافاتی دلشوره ای وفادار و با مرام.
سرافن لامپیون
اگر بشود یک لقب به او داد آن لقب کنه است. پررو و وراج است و با آن جوک های لوس و بی مزه به دنیا آمده تا روی مخ کاپیتان هادوک راه برود شغل اصلی اش فروشندگی بیمه است و هر بتواند یک بیمه ی عمر بهتان قالب می کند. لامپیون خجالت سرش نمی شود و همه جا برایش خانه خاله است. نخود هر آش می شود و حرف کسی را هم گوش نمی کند او به معنای واقعی کلمه یک مزاحم اعصاب خردکن است.
ایرما
ندیمه ی باوفای کاستافیوره اولین بار در ماجرای تورنسل او را می بینیم ایرما زنی است حساس و مهربان که تمام اداواطوارهای کاستافیوره را تحمل می کند اما نباید پا روی دم او گذاشت، چون ممکن است به شدت عصبانی شود.
پروفسور تورنسل
نام کوچکش تریفون است یعنی لطیف تورنسل هم همان گل آفتابگردان است. این گل آفتابگردانِ لطیف دانشمندی است که گویی در زمین سیر نمی کند. غیر از حواس پرتی ذاتی اش ناشنوایی هم مزید بر علت است. حرف های هیچ کس را درست نمی شنود اما خودش معتقد است که گوش هایش کمی سنگین است همیشه پالتو و کلاه سبز می پوشد و هرگز از چترش جدا نمی شود.
چه کسی زمرد را دزدید؟
بیانکا کاستافیوره خواننده ی اپرا، خودش را به قصر مولن سار دعوت می کند. کاپیتان هادوک می خواهد از دست او فرار کند که روی پله ها زمین می خورد و پایش می شکند کاستا فیوره زمرّد قیمتی اش را گم می کند و کولی هایی که در باغ قصر چادر زده اند، ندیمه پیانیست کاستافیوره نستور خدمتکار قصر و بقیه متهم به دزدی اند دوپونت و دوپونط هم وارد ماجرا می شوند تا دزد زمرد را پیدا کنند.
ایگور واگنر
این پیانیست خبره با آن قد کوتاه کله ی طاس و سبیل قیطانی سال هاست که در خدمت بلبل میلان کار می کند کم حرف و بسیار محتاط است اما در پس این ظاهر آراسته عادت های بد خودش را هم دارد.
کوکو
در ماجراهای تن تن سه بار نام کوکو می آید؛ اول نام پسرک سیاه پوست و راهنمای تن تن در تن تن در کنگو بعد نام طوطى بالتازار مجسمه ساز در گوش شکسته و این بار نام طوطی و راج و اعصاب خردکنی که کاستا فیوره به کاپیتان هادوک هدیه می دهد کوکو قرار بود دوست و معاشر ملوان باشد اما فقط سوهان روح اوست..
درباره ی نویسنده
ژرژ رمی مشهور به هرژه متولد 1907 در بلژیک است مدرسه را تمام نکرد و عضو گروه پیشاهنگی شد اولین طرح هایش در ماهنامه ی پیشاهنگی چاپ شد. بعد همکاری اش را با مجله ی قرن بیستم شروع کرد و از همین جا شخصیت خبرنگار کنجکاو و ماجراجو و سگ باوفایش شکل گرفت.
مکان و زمان
مکان داستان بلژیک؛
بعد از مدت ها این داستان کاملاً در بلژیک می گذرد
زمان سال 1961

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی