30بوک
کتاب عمومی
اقتصادی
عمومی
پول در آوردن از رمز ارز

پول در آوردن از رمز ارز (راهنمای کامل برای باهوش‌ها)

(0)

4,450,000ریال

4,005,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
52

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پول در آوردن از رمز ارز

انتشارات روزنه منتشر کرد :
در دهه گذشته رمزارزها موجب تحولات شگرفی در عرصه اقتصاد جهانی شده‌اند.‌ تحولاتی که پیوند آشکاری با رشد فناوری‌های ارتباطی داشته است. اما آیا این تحولات آنگونه که دارون عجم‌اوغلو اقتصاددان شناخته شده در کتاب «نزاع هزار ساله ما بر سر فناوری و بهروزی» بیان می‌کند، می‌تواند موجب بهروزی و رفاه شوند؟ کتاب پول درآوردن از رمزارز (راهنمای کامل برای باهوش‌ها) از سید حسین هاشمی‌زادگان اثری کامل برای آشنایی مخاطبان با این تحولات جدید است. اثری که می‌تواند راهنمایی باشد برای کسانی که در این حوزه فعال‌اند و یا قصد فعالیت دارند توصیه می‌شود.
در معرفی این کتاب می‌خوانیم:
دنیای پول و اعتبار در حال دگردیسی و تغییر است سیستم‌های مالی متمرکز به بن‌بست رسیده و ما شاهد تولد سیستم‌های مالی غیر متمرکز هستیم. رمزارزها پرچم‌دار این انقلاب مالی هستند و به زودی پول‌ها هم همانند سایر ابزارهای زندگی روزمره حرفه‌ای و تخصصی می‌شوند. بدین ترتیب همه افراد جامعه در هر جایگاهی به زودی ملزم به یادگیری استفاده از رمزارزها و کیف‌های پول الکترونیک خواهند شد. در این دگرگونی هرکس انعطاف بیشتری به خرج دهد و از این ابزار آگاهانه استفاده کند منفعت بیشتری خواهد برد. با خرید کتاب «پول درآوردن از رمزارز (راهنمای کامل برای باهوش‌ها)» جزو اولین‌ها باشید.
کتاب پول درآوردن از رمزارز در 10 فصل گردآوری شده است. دو فصل نخست مقدمه‌ای برای آشنایی کلی با دنیای رمزارزهاست. درک فناوری بلاکچین،‌ انواع رمزارزها،‌ مزایا و معایب رمزارزها،‌ نحوه خرید و فروش انواع رمرارزها،‌ کیف پول رمزارزها و اقدامات امنیتی،‌ استخراج و استقرار رمزارزها،‌ استراتژی‌های معاملاتی برای رمزارزها و مالیات و مقررات برای رمزارزها عناوین دیگر فصول این کتاب هستند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی