تغذیه ورزشی (ویژه کسب مدال طلا)

(0)
نویسنده:

3,290,000ریال

2,961,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تغذیه ورزشی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
كتاب تغذیه ورزشی ویژه کسب مدال طلا ویژة كسب مدال طلا، به سه بخش تقسیم می‌شود. بخش اول، دستگاه‌های سوختی مورد استفاده در تولید توان عضلانی را بحث کرده و اصول تغذیه خوب برای عملكرد بدنی سالم را توضیح می‌دهد. سپس جنبه‌های مهم تغذیه ورزشی مانند مقدار كربوهیدرات، پروتئین و مایع و مواد معدنی كلیدی مورد نیاز برای اوج عملكرد – در ورزشكاران استقامتی، قدرتی و سرعتی – را بحث می‌كند. مباحث جدی و خوبی در خصوص نیاز ورزشكاران به پروتئین، كربوهیدرات و مایعات وجود دارد و این قسمت تلاش زیادی برای روشن كردن آن دارد.

در بخش دوم، جنبه‌ی كاربردی تغذیه ورزشی شامل آشپزی و نحوه‌ی خرید غذا كه برای بهترین عملكرد فرد در تمرین و مسابقه لازم است، توضیح داده می‌شود. این بخش با فرآیند هضم آغاز می‌شود، بهترین زمان خوردن وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها را مطرح می‌سازد زیرا آنها عملكرد را ارتقاء می‌دهند و راه‌حل‌هایی برای ناراحتی‌های دستگاه گوارش كه بسیاری از ورزشكاران آنها را تجربه می‌كنند، ارایه می‌كند. شما بهترین تغذیه پیش، هنگام و پس از رویداد ورزشی را در این بخش می‌آموزید. در یك فصل بهترین مكمل‌های تغذیه‌ای و اینكه چرا برخی مكمل‌ها نمی‌توانند عملكرد را بهبود بخشند، توضیح داده می‌شود.

بخش پایانی، نگرانی بیشتر ورزشكاران را پوشش می‌دهد؛ در صورت لزوم چگونه ذخایر چربی بدن را كنترل و عضله كسب كنیم. برای بیشتر ورزشكاران، شاید این موضوع، سخت‌ترین موضوع باشد. به نظر می‌رسد، بدن مقدار چربی لازم برای ذخیره شدن را می‌شناسد. این مقدار چربی بدن، چربی ایده‌آلی نیست كه مربیان و ورزشكاران در ذهن دارند. گاهی وقت‌ها، ورزشكاران باید حد وسط (اعتدال) را بپذیرند، زیرا كسب وزن خالص زیاد می‌تواند عملكرد را بدتر كند. به نظر می‌رسد، افزایش توده‌ی عضلانی كار ساده‌ای باشد،‌ اما كار بسیار سختی است و تغذیه مناسبی كه بتواند این امر را میسر كند،‌ دارای محدودیت می‌باشد. تمرین با وزنه، عامل اصلی افزایش توده‌ی عضلانی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی