30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
ارزیابی نقص های حرکتی عملکردی

ارزیابی نقص های حرکتی عملکردی

(0)

1,390,000ریال

1,251,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ارزیابی نقص های حرکتی عملکردی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
ارزیابی نقص‏ های حرکتی عملکردی یک رویکرد سیستماتیک جهت تعیین علت نقص حرکتی

به خوبی ثابت شده است که ارزیابی نقص‌های حرکتی عملکردی می‌تواند باعث افزایش احتمال ریسک آسیب دیدگی و یا کاهش عملکرد ورزشی شود. در همین راستا استفاده از یک فرآیند ارزیابی سیستماتیک میتواند کمک شایانی به شناسایی دقیق علت نقص های حرکتی مشاهده شده حین غربالگری باشد.

از این رو ضروری بنظر میرسید که کتابی بصورت اختصاصی تر با هدف معرفی یک مدل سیستماتیک جهت تعیین علت نقص های حرکتی عملکردی تالیف شود و در اختیار متخصصین ورزشی قرار بگیرد.

از طرفی این مهم است که در فرایند ارزیابی، بدراستی‌های استاتیک نیز در نظر گرفته شوند. زیرا فعالیت های عملکردی از وضعیت استاتیک شروع می شوند. منطقی به نظر میرسد که بدراستایی های استاتیک موجب اختلال در حرکات عملکردی خواهند شد.

برای مثال مشخصا فردی با ولگوس بیش از حد زانو یا زاویه آنتی ورژن افزایش یافته فمور در حین فعالیت های عملکردی، ولگوس دینامیک بیش از حد زانو را نشان خواهد داد.

با وجود اهمیت این موضوع، در کتاب حاضر با جزئیات کامل به بدراستایی های استاتیک پرداخته نشده است. تمرکز نویسندگان بر معرفی یک مدل سیستماتیک جهت شناسایی علت نقص های حرکتی که حین فعالیت های عملکردی قابل مشاهده است می باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی