30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
اصول فعالیت های بدنی اروپا برای مربیان ورزش2017

اصول فعالیت های بدنی اروپا برای مربیان ورزش2017

(0)

3,090,000ریال

2,781,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اصول فعالیت های بدنی اروپا برای مربیان ورزش2017

انتشارات حتمی منتشر کرد :
معرفی کتاب اصول فعالیت های بدنی اروپا برای مربیان ورزش
بخش سلامت و تناسب اندام اروپا بیش از 40 میلیون ورزشکار را سرویس می دهد و سالانه 22 میلیارد € درآمد کسب می کند، همچنین 390،000 نفر را استخدام کرده است و دارای 40،000 تجهیزات است.
در کنار سهم اقتصادی مهم آن، این بخش نقش مهمی در ایجاد اروپایی فعال تر و سالم تر دارد. این بخش یک صنعت خدماتی است که محصولات زیر را ارائه می دهد: ورزش، تناسب اندام و فعالیت. این ها خدمات منحصر به فردی از نظر مشارکت، صمیمیت و دستیابی برای اهداف ورزشکار هستند. بنابراین، افراد مشغول به کار در صنعت تناسب اندام مهم هستند چرا که آنها بیشترین عوامل با ارزش مربوط به حمایت، همراهی و کمک به ورزشکاران برای دستیابی به اهداف مربوط به تناسب اندام خود می باشند. مربیان ورزش باید از مسئولیت خود در رابطه با ورزشکاران با توجه به نزدیکی آنها به ورزش آگاه باشند چون که آنها با بدن و سلامت شاگردان خود سروکار دارند.

این شرایط نیاز به خبرگی، مهارت و دانش برای توانایی ارائه یک سرویس امن و ورزشکار گرایانه دارد. یک کار ضروری در این زمینه توجه به توسعه استانداردهای آموزشی است که معمولاً توسط ذینفعان صنعت مبتنی بر سیاست های فعلی آموزشی پذیرفته شده است.

EuropeActive، واقع در بروکسل، یک سازمان پیشرو پرارزش است که نماینده بخش کل سلامت و تناسب اندام اروپا در سطح اتحادیه اروپا است. EuropeActive نیز تنظیم کننده استانداردهای بدن است که باعث ارتقاء بهترین عمل در آموزش و تمرین، با هدف نهایی ارتقاء کیفیت خدمات و تجربه و نتایج ورزش ورزشکاران می شود. این کار به طور رسمی توسط شورای استاندارد، مستقل از بدنه EuropeActive اجرا میشود؛ که مشاوره، هدایت و جهت استراتژیک مربوط به استانداردهای مردم، برنامه ها و مکان ها را فراهم میکند. فعالیت اصلی شورای استانداردها در چند سال گذشته از استانداردهای فوق در آموزش و تمرین به تعریف شایستگی ها، مهارت ها و دانش های لازم برای مردم درگیر در صنعت تناسب اندام توسعه یافته است. این روش بخشی از روند در حال رشد یک چارچوب میباشد، که به نوبه خود بر اساس هشت سطح برنامه ریزی شده است که با نام اختصاری چارچوب صلاحیت اروپا (EQF) شناخته می شود.

یک دستاورد فوق العاده EQF، نتیجه مشترک تصمیم گیری اتحادیه اروپا است که شکل آموزش در اروپا را پایدار کرده است. EQF یک چارچوب مرجع مشترک اروپایی است که با سیستم های کشورهای واجد شرایط پیوند خورده است، و به عنوان یک دستگاه ترجمه، برای ایجاد مفاهیم قابل فهم تر عمل می کند. این موضوع به کارآموزان و کارگران که مایل به حرکت در بین کشورها، تغییر شغل یا حرکت در بین موسسات آموزشی در خانه هستند کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، EuropeActive به طور کامل از اصول استراتژیک و اهداف برنامه یادگیری مادام العمر اتحادیه اروپا پشتیبانی می کند. در حال حاضر، متد و روش بخش صلاحیت شامل استانداردهای رسمی منتشر شده زیر برای تمام سطوح حرفه ای از 2 تا 5 است: دستیار تناسب اندام (سطح EQF 2)؛ مربی تناسب اندام و تناسب اندام گروهی (سطح EQF 3)؛ مربی شخصی، مربی فعال سالمندی، مربی تناسب اندام جوانان، مربی پیلاتس (تمام سطح EQF 4)؛ ورزش ویژه سلامتی، ورزش ویژه (قبل از) دیابت، مدیریت ویژه وزن (تمام سطح 5 EQF). آموزش این استانداردها باید مبتنی بر ثبتنام کُد مربیان ورزش اروپا از اصول اخلاقی باشد (ضمیمه را ببینید)، که اصول اساسی رفتار اخلاقی در تمرین و ورزش نظیر حقوق، روابط، مسئولیت شخصی و استانداردهای حرفه ای را توصیف می کنند. علاوه بر این، این امر باعث اطلاع و محافظت اعضای عمومی و ورزشکاران با استفاده از خدمات حرفه ای ورزش می شود.

در حال حاضر مبانی EuropeActive برای مربیان ورزش، کار جامع و مرجعی برای کسب توانایی ها و ظرفیت های اساسی است، و شرح مهارت ها و دانش در گذرگاه های قبلی را تأمین می کند. از این رو، مواد آموزشی با کیفیت بالا استانداردهای فعال اروپا را فراهم می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی