آرمانس

(2)
نویسنده:

3,000,000ریال

2,400,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
326

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آرمانس

انتشارات نیماژ منتشر کرد :
درباره‌ی آرمانس:
اوکتاو دو ملیوه جوانی فیلسوف‌مسلک است که قسم خورده تا آخر عمر عاشق نشود اما دوستی صمیمی دارد به نام آرمانس دو زوهیلوف و تمام تفکرات و اعمالش را با او در میان می‌گذارد به‌غیر از یک راز؛ رازی که هیچ‌کس از آن خبر ندارد و زندگی اوکتاو را تیره‌وتار کرده است…
استاندال در آرمانس به موضوعی پرداخته که در دوران خودش به‌نوعی تابو محسوب می‌شد.

آندره ژید آرمانس را بهترین رمان استاندال می‌دانست و خلق شخصیت‌های بدیعی همچون اوکتاو و جسارت استاندال در پرداختن به چنین شخصیت‌های را ستود. درواقع موضع آندره ژید چندان هم خلاف واقع نیست چراکه استاندال به‌خوبی می‌‌دانست رمانْ آزادترین گونه‌‌ی ادبی موجود است و امکان هرگونه مقدمه‌‌چینی در آن وجود دارد و می‌‌تواند حتی به بروز آن حجم از جسارتی بینجامد که ممکن است در ژانرهای دیگر خطرناک باشد و این‌گونه بود که آرمانس متولد شد.



درباره‌ی نویسنده:
ماری هنری بیل، زاده ی 23 ژانویه ی 1783 و درگذشته ی 23 مارس 1842، نویسنده ی فرانسوی بود که بیشتر با نام استاندال شناخته می شود.استاندال، دوران کودکی نه چندان شادی داشت و مادرش را در هفت سالگی از دست داد. دنیای نظامی و تئاتر، تأثیر زیادی بر زندگی او داشتند. او به ارتش پیوست و در حمله ی نیروهای ناپلئون به روسیه در سال 1812 حضور داشت. استاندال با ورود به دنیای نمایش، به نویسندگی روی آورد. او در سال های پایانی زندگی خود از بیماری های مختلفی رنج می برد اما در همین زمان بود که برخی از معروف ترین آثارش را خلق کرد.استاندال در روز 23 مارس 1842، ساعاتی پس از افتادن در یکی از حیابان های پاریس، درگذشت.

برشی از رمان:
این یکی از آن معدود لحظات زودگذری بود که تقدیر، به روح‌هایی که باید با مملو شوند از انرژی، می‌بخشد تا انبوه خسارات به‌بارآورده‌شده را جبران کند. زندگی به درون قلب آدم هجوم می‌‌آورد، عشق باعث می‌‌شود هرچه را که همچون ذات عشق، الهی نیست، به فراموشی بسپاری و این چند لحظه‌‌ی کوتاه را طوری زندگی کنی انگار قرون متمادی‌ست…
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    وکتاو دو ملیوه مرد جوان فیلسوف‌مسلک، کم‌حرف و باهوشی است که قسم خورده است تا آخر عمر عاشق نشود اما دوستی صمیمی دارد به نام آرمانس دو هیلوف و تمام تفکرات و اعمالش را با او در میان می گذارد به غیر از یک راز، رازی که هیچ کس از آن خبر ندارد و زندگی اوکتاو را تیره و تار کرده است.

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    حیف بود که تا الان به فارسی برگردانده نشده بود.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی