30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
دایره المعارف قدرت و عضله

دایره المعارف قدرت و عضله (راهنمای جامع تمرین)

(0)

7,990,000ریال

7,191,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
10

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دایره المعارف قدرت و عضله

انتشارات حتمی منتشر کرد:
کتاب حاضر یکی از جامع ترین منابع علمی در زمینه طراحی و اجرای تمرینات قدرتی به ویژه تمرینات با وزنه است که می‌تواند توسط مربیان، تمرین دهندگان و ورزشکاران مورد استفاده قرار گیرد.کتاب جیم استوپانی قدرت و عضله – تمرینات قدرتی به دلایل مختلفی توسط طیف وسیعی از افراد انجام می‌شود. بیشتر آن‌ها علاقه‌مند به افزایش قدرت و عضله همراه با کاهش همزمان چربی بدن هستند.
به علاوه، بسیاری از مردم انتظار دارند که این سازگاری‌های فیزیکی به بهبود عملکرد فعالیت‌های ورزشی و فعالیت‌های زندگی روزمره منجر شود. علاوه بر مزایای سلامتی، این تمرینات بر ویژگی‌های روحی و شخصیتی افراد نیز تاثیر گذار بوده و با تقویت ویژگی‌هایی چون اعتماد به نفس و بهبود تناسب اندام نقش پررنگی در موفقیت‌های شخصی افراد دارد. جیم استوپانی
تمرینات قدرت و عضله
تمرین قدرتی به هر نوع تمرینی اشاره دارد که حرکت بدن در جهتی خاص در برابر نیرویی مخالف را منحصراً برای تغییر قدرت عضلانی یا هایپرتروفی (رشد عضلانی و عضله سازی ) به کار می‌گیرد. بسیاری از ورزشکاران برای افزایش قدرت و توده عضلانی نوعی از تمرینات قدرتی را مورد استفاده قرار می‌دهند. اما این تمرینات به شرط رعایت اصول خاصی می‌توانند تأثیر‌گذار بوده و در تحقق اهداف تمرینات قدرتی به افراد کمک کنند.
این اصول برای درک نحوه عملکرد تمرینات قدرتی، نحوه شخصی سازی آن برای تحقق نیازها و اهداف، و نحوه تغییر آن برای تداوم سازگاری حین پیشرفت، ضروری هستند. اما برای شناخت و رعایت اصول تمرینات قدرتی باید به مطالعه منابع موثق و علمی قابل استناد پرداخت.
کتاب جیم استوپانی قدرت و عضله
در کتاب جیم استوپانی به صورت دقیق و کاملا علمی به بیان اصول و مبانی تمرینات قدرتی پرداخته شده و اطلاعات جامعی در رابطه با طراحی و نحوه اجرای انواع تکنیک‌ها و سبک‌های مختلف تمرینی و برنامه‌های تمرینات قدرتی ویژه عضله سازی ارائه شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی