عشق و کار
تخفیف

%10

عشق و کار

(0)

1,980,000ریال

1,782,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
43

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عشق و کار

نشر ترجمان علوم انسانی منتشر کرد:
ما در طول زندگیِ حرفه‌ای خود بارها با چنین سؤالاتی مواجه می‌شویم: چه رشته‌ای بخوانم؟ سراغ چه شغلی بروم؟ استعداد واقعی من چیست و برای چه کاری ساخته شده‌ام؟ آیا می‌توانم شغلی متناسب با علایقم داشته باشم یا ناگزیر باید تن به فرسودگی شغلی بدهم؟ در میان متفکرانی که دربارهٔ رشد حرفه‌ای نظریه‌پردازی کرده‌اند، دو نگاه غالب وجود دارد. گروهی می‌گویند کلید حل مشکل این است: کاری را بکن که دوست داری؛ آن‌وقت دیگر گرفتار رنج و ملال کار نخواهی شد. دسته‌ای دیگر می‌گویند نباید تصور کنیم ویژگی‌های درونی ثابتی داریم که همسوشدن با آن‌ها مشکل ما را حل می‌کند، بلکه باید دائماً امکان انطباق با شرایط و محیط‌های گوناگون را در خود پرورش دهیم. اما مارکوس باکینگهام در این کتاب رویکرد دیگری دارد. او می‌گوید درست است که باید کاری را بکنیم که دوست داریم، اما این تازه اول ماجراست: مگر ما می‌دانیم چه کاری را دوست داریم؟ او در این کتاب راه‌هایی پیشنهاد می‌دهد که خودمان و علایقمان را بهتر بشناسیم، جایگاه شغلی متناسبی را انتخاب کنیم، فعالانه محیط‌های کاری را به نفع علایق خود تغییر دهیم، و در نهایت در مقام مدیر و رهبر نیز بتوانیم سازمانی ایجاد کنیم که عشق و کار را با هم جمع کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب عشق و کار اثر مارکوس باکینگهام

امتیاز در گودریدز:  ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

عشق و کار از سایت گودریدز امتیاز 3.8 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

عشق و کار از سایت آمازون امتیاز 4.6 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب عشق و کار:

عشق و کار اثر مارکوس باکینگهام، محقق مشهور انگلیسی و نویسندهٔ پرفروش نیویورک تایمز است که در سال 2022 منتشر شد. باکینگهام در این کتاب کمک می‌کند تا بفهمید چه زمانی بهترین موقعیت را چه در محل‌کار و چه در زندگی خود تجربه می‌کنید. با مطالعهٔ این کتاب می‌توانید بفهمید عاشق چه کاری هستید، عشق را در کارتان پیدا کنید و عاشق کارتان بمانید. این کتاب پس از انتشار پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال شد.

واکنش‌های جهانی به کتاب عشق و کار:

«عشق و کار... کتابی دربارهٔ یافتن شغل یا مجموعه‌ای از مشاغل است که به شما نشان می‌دهد چطور به کاری که دوست دارید انجام دهید برسید یا بهترین شغل ممکن را برای خود پیدا کنید. چه کسی دلش چنین چیزی را نمی‌خواهد؟» - فایننشال تایمز

چرا باید کتاب عشق و کار را بخوانیم؟

ما در طول زندگیِ حرفه‌ای خود بارها با چنین سؤالاتی مواجه می‌شویم: چه رشته‌ای بخوانم؟ سراغ چه شغلی بروم؟ استعداد واقعی من چیست و برای چه کاری ساخته شده‌ام؟ آیا می‌توانم شغلی متناسب با علایقم داشته باشم یا ناگزیر باید تن به فرسودگی شغلی بدهم؟ اگر این سؤالات ذهن شما را نیز درگیر خود کرده است و نمی‌دانید دقیقاً چطور در زندگی خود پیش بروید این کتاب برای شماست.

تحلیلی بر کتاب عشق و کار:

مدت‌هاست که از بسیاری مردم در اطرافمان می‌شنویم که باید آنچه دوست داریم انجام بدهیم. گرچه این جمله ساده به‌نظر می‌رسد اما چالشِ واقعی این است که چگونه این کار را در دنیایی انجام دهیم که برای این کار برنامه‌ریزی نشده است. اکثر ما در واقع حتی حقیقتاً نمی‌دانیم دوست داریم که چه کاری انجام دهیم یا نمی‌دانیم چه چیزی ما را درگیر می‌کند یا باعث پیشرفت ما می‌شود و ادارات، مدارس و حتی والدین‌مان در عوض بر روی ایجاد سازگاری ما با چنین شرایطی تمرکز کرده‌اند. متأسفانه هیچ شخص یا سیستمی به کشف تقاطع مهم بین کاری که دوست دارید انجام بدهید و نحوهٔ رسیدن به آن اختصاص نیافته. مارکوس باکینگهام در کتابِ چشم‌گشا و مؤثرِ عشق و کار، به شما نشان می‌دهد که چگونه از این تطابق‌ها رها شوید و چگونه عاشق کاری باشید که انجام می‌دهید.

در کتاب عشق و کار چه می‌خوانیم؟

عشق و کار یعنی شما یاد بگیرید چطور هر روز از توانمندی‌های خود استفاده کنید و در محل‌کار، شغل‌تان را با عشق انجام دهید و همیشه با انگیزه بمانید. مارکوس باکینگهام معتقد است که عشق یکی از قدرتمندترین عواطف انسانی و سرچشمهٔ همهٔ خلاقیت‌ها، همکاری‌ها، بصیرت‌ها و برتری‌ها است که به‌طور سیستماتیک از زندگی، کار، تیم‌ها و کلاس‌های درس حذف شده است. او در کتاب عشق و کار به شما نشان می‌دهد که چگونه از عشق برای آشکارکردن استعدادهای منحصربه‌فردتان بهره ببرید، چگونه مشخص کنید که چه چیزی شما را از دیگران متمایز می‌کند و چگونه می‌توانید نقش‌هایی را در زندگی بعهده بگیرید که در آن‌ها برتر باشید. او در این کتاب به این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر پاسخ داده است و بنابراین با مطالعهٔ این کتاب راهگشا می‌توانید:
• نقش مناسب خود را در تیم پیدا کنید؛
• در مصاحبه‌های شغلی خودتان را به درستی معرفی کنید؛
• نقش واقعی خود را بسازید ‌طوری‌که بهترین اتفاقات را برایتان رقم بزند؛
• به‌عنوان رهبر یا مدیر در جایگاهی قرار بگیرید که دیگران به‌سرعت به شما اعتماد کنند؛
• و تغییراتی پایدار برای تیم، شرکت، خانواده یا دانشجویان و دانش‌آموزان‌تان به وجود بیاورید.

اگر از خواندن کتاب عشق و کار لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب اصل را نشان بده اثر دیگری از مارکوس باکینگهام نویسنده و سخنران انگیزشی انگلیسی است. او در این کتاب در مورد تأثیرگذاری رهبران صحبت کرده است و در این کتاب با کمک تحقیقات و بینش‌های خود راه و روش و اصول رهبری را به علاقه‌مندان می‌آموزد. 

• کتاب نُه دروغ دربارهٔ کار اثر دیگری از مارکوس باکینگهام نویسنده و سخنران انگیزشی انگلیسی است. او در این کتاب الهام‌بخش از دروغ‌های بزرگ در مورد کارکردن پرده برداشته است و از فرضیه‌های اشتباهی گفته است که ما هر روز در محل کار با آن‌ها مواجه می‌شویم. این کتاب راهنمای یک رهبر آزاداندیش در جهان واقعی است. 

• کتاب کشف توانمندی‌ها اثر دیگری از مارکوس باکینگهام و دونالد او.کلیفتون است. این کتاب به شما کمک می‌کند کشف کنید که چطور با استفاده از قدرتمندترین استعدادهای ذاتی‌تان موفق شوید و با کمک ابزارهای علمی این کتاب بینشی سودمند نسبت به زندگی خود بدست آورید. این کتاب به خوانندگان نشان می‌دهد که چرا توانمندی‌ها در رسیدن به موفقیت بسیار اهمیت دارند.

دربارۀ مارکوس باکینگهام‌: نویسنده و سخنران انگیزشی

عشق و کار

مارکوس ویلفرد باکینگهام نویسنده، سخنران انگیزشی و مشاور تجاری انگلیسی در 1966 به دنیا آمد. او هم اکنون در کالیفرنیا مستقر است. باکینگهام از دوران کودکی لکنت زبان داشت و طبق گفتهٔ خودش تا 13 سالگی قادر به صحبت‌کردن نبود. زمانی که از او خواسته شد که به‌طور رسمی مقابل پسران دیگر در مدرسه صحبت کند توانست این مشکلش را مدیریت کند و تصور کرد به‌جای 300 نفر تنها با یک نفر صحبت می‌کند و همین کلید موفقیتش در سخنرانی است. او در سال 1987 از کالج پمبروک کمبریج در رشتهٔ علوم اجتماعی و سیاسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی‌اش را اخذ کرد. در حین تحصیل در کمبریج، پروفسور روانشناسی تربیتی دونالد او.کلیفتون او را در مرکز SRI (پژوهش‌‌های انتخابی) استخدام کرد. او در این مرکز به توسعهٔ مصاحبه‌هایی کمک کرد که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد استعداد افراد را شناسایی کنند. این مرکز در سال 1988 سازمان گالوپ را خرید و تغییر نام داد و باکینگهام به‌عنوان عضوی از گالوپ، بر روی نظرسنجی‌هایی کار می‌کرد که طیف وسیعی از عواملی که در مشارکت کارکنان تأثیر دارند را اندازه‌گیری می‌کرد. او براساس همین نظرسنجی‌ها و مصاحبه با هزاران مدیر اولین کتابش را با نام «اول، همهٔ قوانین را بشکن» منتشر کرد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز شد و بیش از یک میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفت و همچنین یکی از 100 کتاب برتر تجاری تمام دوران شد. در سال 2006 باکینگهام شرکت خودش با نام «مارکوس باکینگهام» یا به اختصار (TMBC) را برای ایجاد برنامه‌ها و ابزارهای آموزش مدیریت راه‌اندازی کرد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی