پدر پولدار پدر بی پول

(0)
نشر:

2,750,000ریال

2,475,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
27

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پدر پولدار پدر بی پول

انتشارات راداس منتشر کرد:
از نظر نود درصد مردم ثروتمند بودن مایه دردسر است و بهانه هایی از این دست را می آورند من" به پول علاقه ای ندارم من" هرگز ثروتمند نخواهم شد لازم نیست نگران باشم من هنوز جوان هستم "وقتی قدری پول در بیاورم در مورد آینده فکر می کنم همسرم امور مالی را مدیریت می کند مشکل چنین جملاتی آن است که فرد معتقد به آن افکار را از دو چیز محروم می کند یکی زمان است که ارزشمندترین دارایی محسوب می شود و دومین مورد یادگیری است. نداشتن پول نباید بهانه ای برای فرار از یادگیری باشد. اما این انتخابی است که هر روز پیش روی ما قرار می گیرد ما تصمیم می گیریم با وقت خود چه کار کنیم و چه مطالبی را وارد ذهن خود نماییم این قدرت انتخاب است همه ما باید انتخاب کنیم من تصمیم می گیرم ثروتمند باشم یا نباشم و هر روز دست به این انتخاب می زنم.
برای تسلط بر پول باید از آن باهوش تر باشید. آن وقت پول همان کاری را که از آن بخواهید انجام می دهد و از شما اطاعت می کند آن وقت است که به جای آن که برده پول باشید ارباب آن خواهید شد. این همان هوش مالی است که شما را به ثروت می رساند و ثروت یعنی توانایی برای بقا در آینده یعنی اینکه اگر امروز کار کردن را متوقف کنم چقدر دوام می آورم
ترس ها و هراس ها برای بقاء در آینده است که افراد را به همرنگ شدن با جماعت وادار می کند و در اکثر اوقات افراد اجازه می دهند قدرت پول آن ها را کنترل نماید. آن ها هر روز صبح از خواب برمی خیزند سخت تر کار می کنند و از خود نمی پرسند آیا کاری که می کنند درست است یا خیر؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی