لذت مادرانگی

(0)
نویسنده:

3,450,000ریال

3,105,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
33

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب لذت مادرانگی

انتشارات آفتابکاران منتشر کرد :
بوچی امچتا رمان نویس برجسته نیجریه ای است که در سال 2005 برای پاسداشت فعالیتهای هنری و ادبیاش مقام شوالیه سلطنتی انگلستان را دریافت کرد و بیست زمان او سرآمد نویسندگان سیاهپوست انگلستان محسوب می شود. آثار این نویسنده سرشناس بیشتر بر سیاستهای نژادی
و جنسیتی بریتانیای دههٔ 1960 و 1970 تمرکز دارد به گفته «آمینا تا فورنا» ،نویسنده که «امچتا» را یکی از اعضای نسل رنسانس وول سوینکا می نامد او از جمله نویسندگانی است که به ادبیات آفریقا جان بخشید لذت مادرانگی از معروف ترین کارهای امچتاست. اساس این رمان بر لزوم کلیشه مادر بودن زن است؛ داستانی تراژیک از زندگی زنی نیجریایی که قلب زندگی او فرزندانش است و به خاطر داشتن آن ها احترام جامعه را به دست می آورد .در طول رمان نویسنده خواننده را وادار میکند تا معضلات مربوط به عقاید و شیوه های نوین زندگی بر خلاف میل پایبندی به آداب سنتی و رسوم قبیله ای را در نظر بگیرد.
برای اولین بار از وقتی که اننو اگو بچه اش را روی فرش مرده دیده بود اشک استیصال و درماندگی از گونه هایش سرازیر شد چه کسی می توانست به او نیرو بخشد تا به دنیا بگوید او یک بار مادر شده اما شکست خورده است؟ چگونه مردم درک می کردند که او بینهایت دلش میخواسته زن ،باشد شبیه تمام زن های دیگر اما حالا ناکام مانده بود؟ آه خدایا کاش این ،مردم، اگرچه نیتشان خیر است مرا به حال خودم رها کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی