چیزهای شکننده

(0)
نویسنده:

2,990,000ریال

2,392,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
256

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چیزهای شکننده

انتشارات نون منتشر کرد:
مجموعه ای بهت آور از روایت هایی که مرزهای تخیل را جابه جا می کنند، عمق تجربه های بشری را شخم می زنند و نشان می دهد تا چه حد امور عادی و خیال انگیز در هم تنیده اند.
چیزهای شکننده نشان از یک راوی ممتاز و نابغه دارد و این نیل گیمن را به یکی از تحسین برانگیزترین هنرمندان ادبیات دوران ما بدل کرده است. گیمن خواه سیرک سیار اسرار آمیزی به پا کند، مزه های ناچشیده کلوپ خصوصی اپیکوری ای را زیر و رو کند یا به دیدار انگلستان ویکتوریایی عجیب و غریب برود، نشان میدهد روزمرگی و خیال تا چه اندازه به هم آمیخته و قابل تبدیل به یکدیگرند.
چیزهای شکننده با صراحتی بی چون و چرا نبوغ گیمن و حس طنازی سرگرم کننده و دلهره آور تلخ او را به نمایش میگذارد. این کتاب لذت بخش، گاه آزاردهنده و سرگرم کننده ، موهبت سحرانگیزی است که احساسات را به لرزه میاندازد و جان را در هم می آشوبد .
چنین آفرینش های درخشان و داستان هایی که در دنیای ماتریکس اتفاق می افتند و آنها که در جهان قصه های گوتیک نشان از نبوغ داستان گویی گیمن و حس شوخ طبعی سرگرم کننده و دارک او دارد. چیزهای شکننده، رهاورد جادوی ادبیات یکی از منحصر به فردترین نویسندگان زمان ماست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی