حیرت

(0)
نویسنده:

2,290,000ریال

2,061,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
75

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حیرت

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
دوران سختی را سپری میکنیم رسانه ها ما را احاطه کرده و از طرف دیگر با عاداتی ذهنی طرف هستیم که همه دست به دست هم داده و خودآگاهی ما را پر از افکار منفی و تهدید آمیز دربارۀ زندگی کرده است این اثر با معرفی مفهومی به نام حیرت با این جریان مقابله میکند و سعی در متعادل کردن خودآگاهی انسان دارد؛ اما حیرت چیست؟ وقتی منظره ای شگفت انگیز را میبینید یا اولین قدم های کودکی را تماشا میکنید زمانی که همراه با جمعیت یکپارچه آواز میخوانید و در حین خیره شدن به آثار هنری چند صد ساله احساس شگفتی می کنید حسی که در قالب کلمات نمیگنجد؛ این حس حیرت نام دارد تا پانزده سال پیش علمی به نام حیرت وجود نداشت. داکر کلتنر ، نویسنده پرفروش و استاد روانشناسی دانشگاه کالیفرنیا در کتاب «حیرت» تحقیقی ریشه ای و عمیقاً شخصی درباره این علم جدید ارائه می کند. کلتنر مینویسد: در این کاوش به دنبال پاسخی برای این سؤال دیرینه هستیم که ده ها هزار سال است انسان به طرق مختلف آن را مطرح کرده است چطور میتوان به یک زندگی خوب دست یافت؟ یعنی همان زندگی که در آن به احساس شادی ارزشمند بودن تعلق به یک جمع و همچنین به معنا دست یابیم همان زندگی که در آن انسان و محیط طبیعی هر دو به تعالی برسند؟ بیست سال است که شادی را آموزش میدهم و یک جواب برای آن دارم حیرت را پیدا کنید.
حیرت استدلال ما را دقیق تر و ما را به سمت ایده های بزرگ و بینش های جدید هدایت میکند؛ واکنش التهابی سیستم ایمنی را فرو می نشاند و بدن ما را تقویت می کند. این حیرت است که ما را به انجام اقداماتی برمی انگیزاند که برای محیط زیست و اجتماع مفید است. حیرت الهام بخش خلق هنر موسیقی و مذهب است. در این کتاب می آموزید که همه جا میتوان حیرت را پیدا کرد به این علت که انجام این کارنه به پول نیاز دارد و نه حتی به صرف مدت زمانی طولانی؛ صرفاً چند دقیقه در طول روز برای آن کافی است به این خاطر که همۀ ما صرف نظر از پیشینه مان ، میتوانیم مسیری معنادار به سمت حیرت پیدا کنیم.
با خواندن این کتاب به حیرت های بیشتری دست می یابید. به قول آدام گرانت نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ما در زندگی خود به حیرت بیشتری نیاز داریم و داکر کلتنر کتابی نوشته است که دقیقا نشان میدهد کجا آن را پیدا کنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی