شازده کوچولو

(0)

890,000ریال

801,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
14

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شازده کوچولو

انتشارات سفیر قلم منتشر کرد:
کتاب شازده کوچولو یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آثار ادبی جهان است که توسط آنتوان دو سنت‌اگزوپری، نویسنده و خلبان فرانسوی، نوشته شده است.

این کتاب در سال ۱۹۴۳ منتشر شد و تاکنون به بیش از ۳۰۰ زبان و گویش ترجمه شده است.

داستان کتاب شازده کوچولو ا درباره یک خلبان است که هواپیمایش در بیابان سقوط می‌کند و با شازده کوچولو، یک پسر بچه مرموز از سیاره‌ای دوردست، آشنا می‌شود.

شازده کوچولو به خلبان راجع به سفرهایش به سیارات مختلف و ملاقات‌هایش با شخصیت‌های عجیب و غریب می‌گوید.

این کتاب پر از حکمت‌ها و نمادهای فلسفی است که به مسائل مهم زندگی مانند عشق، دوستی، تنهایی، بزرگسالی، بچگی، خلاقیت و مسئولیت پرداخته است. این کتاب نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم جذاب و آموزنده است.

آنتوان دوسنت اگزوپری، در کتاب شازده کوچولو زبانی صمیمی و تأثیر گذار دارد. او در این داستان خستگی و دلزدگی‌اش از دنیای بزرگترها را بیان می‌کند و با زبانی کودکانه حرف می‌زند اما با این وجود نمی‌توان شازده کوچولو را کتابی صرفاً کودکانه دانست زیرا اگزوپری اصولاً نویسنده‌ای برای کودکان نیست. این کتاب توسط محمدرضا صامتی ترجمه شده است.

از ویژگی‌های بارز داستان شازده کوچولو صداقت نویسنده در نوشتن است. همانی که کودکان دارند و آدم بزرگ‌ها نه! او بسیار ساده حرف می‌زند، هر چه را که لازم باشد می‌گوید و دروغ نمی‌گوید، درست مثل بچه‌ها.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی