30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
بدنسازی کامل تنیس
بدنسازی کامل تنیس
تخفیف

%10

بدنسازی کامل تنیس

(0)
نویسنده:

2,990,000ریال

2,691,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
12

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بدنسازی کامل تنیس

انتشارات حتمی منتشر کرد:
تنیس ورزشی هوازی و بی‌هوازی است که تمامی دستگاه‌های تولید انرژی در حین بازی و مسابقه در آن درگیر هستند. لذا توسعه فاکتورهای بدنسازی تنیس برای ارتقای کیفیت بازی حائز اهمیت است.این کتاب حاصل فعالیت متخصصان علوم ورزشی، پزشکی، عملکرد و آمادگی جسمانی طی سال‏های متمادی است. از زمانی‏‌که کتاب برای اولین بار در سال 1998 منتشر و در سال 2007 بازنگری شد تغییرات زیادی داشت. در طول سالها محققان، مربیان، بازیکنان و والدین اطالعات بیشتری در مورد قدرت و آمادگی جسمانی و تمرینات مخصوص تنیس کسب کرده‌اند.
همان‏طورکه بازی مدرن تنیس تکامل یافته است، تمرینات بدنی نیز به منظور بهبود عملکرد بازیکنان در زمین پیشرفت کرده است. این کتاب تمرینات ورزشی را به صورت عملی ارائه می‏‌کند. علاوه بر دستورالعمل‌ اجرا و راهنمای تصویری کتاب در قالب جداول و عکس، ویدیوهای آنالین، روش‏ اجرای زنده و اجرای تمرین‌ها و مهارت‌ها را برای تقویت یادگیری به شما نشان می‌دهد.
(USTA )نهاد ملی ناظر بر تنیس در ایالات متحده است. تنیس را ترویج و انجمن تنیس ایالات متحده توسعه می‏‌دهد و به بازیکنان کمک می‏‌کند از یک سطح به سطح بعدی حرکت کنند. انجمن بین المللی عملکرد (iTPA )در آموزش عملکرد و صدور گواهینامه ویژه تنیس پیش‏رو است.
حرکات و برنامه‏‌های تمرینی تنیس کتاب حاضر بر اساس اطلاعات USTA و iTPA همراه با تحقیقات مبتنی بر شواهد در مورد آموزش بازیکنان تنیس طراحی و انتخاب شده است. هدف کمک به بازیکنان برای بهبود عملکرد و کاهش احتمال آسیب است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی