*قتل در خانواده

*قتل در خانواده

(4)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
707

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب *قتل در خانواده

نشر کتاب مجازی منتشر کرد:
در سال ۲۰۰۳ بود که لوک رایدر در باغ خانه‌ی لوکس خود در لندن کشته می‌شود. پلیس هرگز نتوانست این جنایت را حل کند و هیچ‌کس هرگز تحت تعقیب قرار نمی‌گیرد. بیست سال بعد، گروهی از کارشناسان شامل کارآگاهان پلیس، یک خبرنگار و روانشناس و یک وکیل برای حل معما جمع می‌شوند. اما وقتی صحبت از این قتل به میان می‌آید، چیزی بیش از آنچه که می‌بینید وجود دارد.
حالا، پسرخوانده‌اش، گای هاوارد، که به یک کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس تحسین شده تبدیل شده است، تصمیم می‌گیرد آن شب سرنوشت‌ساز را در قالب یک درام مستند شش قسمتی به عنوان بخشی از یک سریال جنایی واقعی نتفلیکس، به طور زنده از تلویزیون پخش کند. این داستان که به‌مانند یک جنایت واقعی نوشته شده است شامل چندین شکل از رسانه‌های ترکیبی از جمله مقالاتِ روزنامه‌ها، مکالمات اشخاص، پیام‌های متنی، ایمیل‌ها، مصاحبه‌ها و رزومه‌های کارشناسان به همراه عکس است.
فروشگاه اینترنتی30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب قتل در خانواده اثر کارا هانتر

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

قتل در خانواده از سایت گودریدز امتیاز 3.7 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

قتل در خانواده از سایت آمازون امتیاز 3.9 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی رمان قتل در خانواده:

قتل در خانواده اثر کارا هانتر رمان‌نویس جنایی بریتانیایی است و در سال 2023 منتشر شد و بلافاصله پس از انتشار تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شد. کتاب جنایی کارا هانتر بسیار متفاوت‌تر از دیگر کتاب‌های جنایی است چون او به همراه کتاب مواد اولیه حل پروندهٔ قتل را نیز در صفحات مختلف کتاب در اختیار خواننده قرار می‌دهد تا خواننده بتواند خودش پروندهٔ قتل را حل کند. شما می‌توانید حین خواندن این کتاب تمام عکس‌ها، مدارک، تکه‌های روزنامه، گزارش‌های پزشکی قانون و مظنونین و سایر شواهد را به همراه شخصیت‌های کتاب مرور کنید و در انتها با کمک سرنخ‌هایی که نویسنده در اختیارتان قرار می‌دهد، پیش از آن‌ها، معمای قتل را حل کنید.

واکنش‌های جهانی به کتاب قتل در خانواده:

«یک کتاب کارآگاهی کاملاً عالی، اصیل و پیچیده. شما چنین داستان پررمز و رازی را به عمرتان نخوانده‌اید و تا انتهای کتاب در تاریکی خواهید ماند.» - گیلی مک‌میلان، نویسنده

«خواندن این کتاب باعث می‌شود فکر کنید انگار با یک جنایت واقعی روبه‌رو هستید، داستانی بی‌امان و پیچ‌درپیچ و کاملاً قانع‌کننده.» - شاری لاپنا، نویسندهٔ پرفروش نیویورک تایمز و کتاب همه دروغ می‌گویند

«این رمان بسیار هوشمندانه نوشته شده است و شما را به پرواز در صفحاتش وامی‌دارد.» - ایان رنکین، نویسندهٔ پرفروش نیویورک تایمز

«رمانی اعتیادآور و غیرمعمول که با اطلاعات و شواهد خود تعاملی جالب با خواننده برقرار می‌کند و خواننده را در موقعیت حل پرونده قرار می‌دهد.» - تایمز (بریتانیا)

«رمان قتل در خانواده، بسیار هوشمندانه نوشته شده و پر از شگفتی وسرگرمی‌های زیادی برای خوانندگان است و سرنخ‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد... هانتر سرعت را زنده نگه می‌دارد و داستانش تله‌های زیادی دارد. خوانندگان داستان‌های جنایی از حل این پازل خشن و خیره‌کننده لذت خواهند برد.» - پابلیشرز ویکلی

«من عاشق این کتاب شدم! بسیار عالی و بسیار پرپیچ‌وخم، اولین رمان مستقل کارا هانتر نشان می‌دهد هیچ‌کاری نیست که او از پس آن برنیاید. یک کتاب عالی و بی‌نقص. این کتاب شاهکار است.» - جی.پی دلینی، نویسنده

«این کتاب انگار به دست من چسبید. قتل در خانواده بسیار اصیل، مبتکرانه و کاملاً قرن بیست‌ویکمی است. کتاب پر از هیجان و تنش است و درواقع داستان آن بی‌نقص اجرا شده است آن‌قدر که حس می‌کردم آن لحظه با شخصیت‌ها همراه هستم.» - جانیس هالت، نویسنده

چرا باید رمان قتل در خانواده را بخوانیم؟

سبک خاص رمان قتل در خانواده آن را به کتابی پرفروش تبدیل کرد که طرفدارهای زیادی در سراسر دنیا دارد. قلم و سبک جدید نویسنده باعث تمایز این کتاب شد و این کتاب درواقع بلیت ورود به یک معمای جذاب و مرموز است. چالش و معماهای این کتاب می‌تواند ساعت‌ها ذهن شما را به خود درگیر کند و شما می‌تواند خودتان به تنهایی، پروندهٔ قتلی را حل کنید که حتی مشهورترین کارآگاهان نیز نتوانسته‌اند آن را حل کنند. با خواندن این کتاب تبدیل به یک کارآگاه ماهر شوید.

خلاصهٔ رمان قتل در خانواده‌:

یک جنازه. شش کارشناس. آیا شما می‌توانید پیش از این کارشناسان معمای قتل را حل کنید؟ 

داستان کتاب قتل در خانواده، در مورد پرونده‌ای است که گریبان ملت را گرفت. در دسامبر سال 2003، جسدِ لوک رایدر، ناپدری فیلمساز تحسین‌شده گای هاوارد که در آن زمان تنها ده سال داشت، در باغ خانوادگی آن‌ها در حومهٔ شهر پیدا می‌شود. اما داستانِ اصلی این است که معمای قتل لوک رایدر هیچ‌گاه حل نشد. مادر و دو خواهر گای هاوارد در زمان قتل در خانه بودند اما هر سه نفر با هم قسم می‌خورند که نه چیزی دیدند و نه چیزی شنیدند. با وجود تحقیقات گستردهٔ پلیس و توجهٔ بی‌پایان رسانه‌ها، هیچ مظنونی پیدا نشد و هیچ‌کس متهم به قتل لوک رایدر نشد. اما برخی از پرونده‌های قتل بسیار جنجالی‌تر از آن هستند که به‌سادگی به فراموشی سپرده شوند. سال‌ها بعد گای هاوارد که یک کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس برجسته شده است تصمیم می‌گیرد آن شب سرنوشت‌ساز را تبدیل به یک مستند شش قسمتی برای شبکهٔ نتفلیکس کند و این برنامه به‌طور زنده از تلویزیون پخش خواهد شد. بنابراین گروهی جدید از کارشناسان خبره دور هم جمع می‌شوند تا دوباره پروندهٔ این قتل را بررسی کنند و یا شاید حتی بتوانند معمای این قتل را حل کنند. آن‌ها به نتایجی تکان‌دهنده می‌رسند. آیا این تیم اطلاعاتی بیشتر از آنچه در پرونده‌ها و شواهد ذکر شده در اختیار دارند؟ حالا کارا هانتر در کتاب جنایی‌اش امکانات جدیدی را در اختیار خوانندگان قرار داده است تا همراه با این کارشناسان به بررسی شواهد و مدارک پرونده بپردازند و شاید شما بتوانید پیش از کارشناسان، پروندهٔ این قتل را حل کنید.

اگر از خواندن کتاب قتل در خانواده لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب نزدیک خانه اثر دیگری از کارا هانتر نویسندهٔ داستان‌های جنایی است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه داستان‌های بازرس آدام فاولی است که درگیر حل پروندهٔ گم‌شدن دیزی میسون هشت ساله می‌شود. خانوادهٔ دیزی بسیار عجیب هستند و ظاهراً چندان اهمیتی به بچه‌شان نمی‌دهند و برادرش نیز بسیار منزوی و تودار است. زمانی که بازرس فاولی فکر می‌کند پدر دیزی او را به قتل رسانده، به شواهد و مدارک تکان‌دهنده می‌رسد. 

• کتاب خصم اثری از امانوئل کارر نویسنده و کارگردان فرانسوی است. این کتاب یک داستانِ جنایی واقعی از اتفاقی است که در سال 1993 رخ داد و آنچه نویسنده در این کتاب تعریف می‌کند داستانی تقریباً باورنکردنی از ژان‌کلود رومان است، یک پزشک موفق فرانسوی که خانواده و نزدیک‌ترین دوستانش را برای هجده سال فریب داد و آن‌ها را متقاعد کرد که پزشک برجسته است که در ژنو برای سازمان بهداشت جهانی کار می‌کند.

دربارۀ کارا هانتر‌: نویسندهٔ داستان‌های جنایی

قتل در خانواده

کارا هانتر نویسندهٔ داستان‌های جنایی و پرفروش نیویورک تایمز و مجموعه داستان‌های بازرس آدام فاولی است که وقایع آن‌ها در آکسفورد رخ می‌دهند. از میان این رمان‌هایش کتاب «نزدیک خانه» در فهرست نهایی کتاب جنایی سال قرار گرفت و برندهٔ جایزهٔ کتاب بریتانیا در سال 2019 شد و کتاب دیگرش با نام «راه خروجی نیست» از سوی ساندی تایمز در فهرست 100 رمان جنایی برتر از سال 1945 قرار گرفت. تاکنون بیشتر از یک میلیون نسخه از کتاب‌های جنایی هانتر به فروش رفته‌اند. او هم اکنون در آکسفورد زندگی می‌کند و داستان‌های جنایی‌اش را براساس فضای این شهر و تجربیاتش در آکسفورد می‌نویسد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (4)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • نگار آذرشب
    • پاسخ به نظر

    یکی از جدیدترین و به‌نظرم جالب‌ترین داستان‌های جنایی. اطلاعات پرونده رو در اختیارت می‌ذاره و توی سعی می‌کنی با اون اطلاعات یه پروندهٔ جنایی رو حل کنی، مشتاقانه منتظرشم.

  • تصویر کاربر

    • آیلین شیخ
    • پاسخ به نظر

    به‌نظرم این کتاب می‌تونه یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های جنایی بشه. این‌که بخوای با اطلاعاتی که داری یه پروندهٔ قتل بیست‌ساله رو حل کنی، به‌شدت برام هیجان‌انگیزه. لطفاً زودتر موجودش کنید بتونم بخرم.

  • تصویر کاربر

    • افرا فرهامه
    • پاسخ به نظر

    با این کتاب شما یه پروندهٔ قتل جالب و پیچیده دارید و با این‌که تمام اطلاعات پرونده در اختیارتون قرار می‌گیره اما معلوم نیست بتونید بفهمید کی قاتله خیلی دوست دارم زودتر سی‌بوک موجودش کنه بتونم بخرمش

  • 1
  • 2

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی