30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
آنها چشم سوی خدا داشتند

آنها چشم سوی خدا داشتند

(0)

1,980,000ریال

1,782,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
8

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آنها چشم سوی خدا داشتند

انتشارات گسترده منتشر کرد:
زورا نیل هرستون (۱۹٦٠-۱۸۹۱) آن طور که تونی موریسون نویسنده ی سیاه پوست برنده نوبل ادبیات می گوید، یکی از بزرگترین نویسندگان قرن بیستم و به نوشته ی ایندیپندنت، یکی از ده نویسنده ی بزرگ آفریقایی تبار آمریکایی است که بیشترین خواننده را در تاریخ ادبیات سیاهاند داشته است.
زورا نیل هرستون را بیشتر برای رمان «آنها چشم سوی خدا داشتند» می شناسند. این رمان در سال ۱۹۳۷ منتشر شد و امروزه از آن به عنوان شاهکار هرستون و یکی از مهم ترین و پرخواننده ترین آثار کلاسیک ادبیات آفریقایی- آمریکایی یاد می کنند؛ تا جایی که در سال ۲۰۱۹ بی بی سی آن را پنجمین کتاب «الهام بخش جهان» از فهرست صدتایی کتاب هایی که جهان را شکل داده اند معرفی کرد و واشنگتن پست آن را چهل وسومین رمان بزرگ همه ی اعصار مجله ی تایم آن را در فهرست صد رمان بزرگ قرن بیستم خود قرار داد و دانشگاه آکسفورد آن را دهمین کتاب بزرگ آمریکایی همه ی اعصار انتخاب کرد. همچنین ایندیپندنت آن را یکی از ده اثر مهمی که زنان نوشته اند برگزید و گودریدز هم نخستین کتاب از فهرست صد کتاب زنان سیاه پوستی که باید خواند.
«آن ها چشم سوی خدا داشتند» یک داستان عاشقانه ی ماندگار از اهالی جنوب آمریکا است که با هوش زیبایی و از کتاب های نقش جهان خردی بی ریا لبریز شده است؛ داستان از زبان فریبنده ی زن سیاه پوست مستقلی به نام جنی کرافورد روایت می شود که نمی پذیرد تا در غم و اندوه ،تلخی ،مدام، ترس یا رویاهای احمقانه ی رومانتیک زندگی کند؛ او در سراسر رمان در حال تلاش برای یافتن هدف غایی زندگی است….
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی