پرورش انسان های خوب

(0)

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
97

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پرورش انسان های خوب

انتشارات مهرگان خرد منتشر کرد:
هانتر کلارک فیلتز قبل از آنکه روان‌شناس باشد، مادری است که چالش‌های واقعی فرزند‌پروری را زندگی کرده و به جای توصیه‌های مبهم و کلی، ما را دعوت می‌کند به دنیای تجربیات او و دخترانش سفر کنیم. کلارک به خوبی می‌داند که پدر و مادر بودن تا چه اندازه دشوار است. وقتی از دست کودک خود خشمگین، کلافه و عصبی هستیم، تمام آن توصیه‌های قشنگی که در کتاب‌های فرزندپروری خوانده‌ایم، ناپدید می‌شوند و این ناخودآگاه ماست که کنترل همه‌چیز را به دست می‌گیرد و اغلب با فریاد زدن می‌خواهد اوضاع را سروسامان دهد. ما به اطلاعات بیشتر نیاز نداریم، بلکه نیازمند بینشی هستیم که نشان دهد چرا از کوره در می‌رویم و نمی‌توانیم از توصیه‌هایی که آموختیم، استفاده کنیم. راه‌کارهای ساده، عملی و شگفت‌انگیز کلارک نقشه‌ راهی است که نه تنها ما را از دل چالش‌ها عبور می‌دهد، بلکه مسیری برای ایجاد رابطه‌ای شاد، صمیمی و عمیق با کودکان‌مان خواهد بود.

***

«پیش از بارداری، من زنی باهوش و موفق بودم که از عهده‌ همه‌ کارها بر می‌آمدم. بعد از آن تربیت یک کودک کوچک مرا به زانو درآورد. زمانی که روی کم کردن واکنش‌های منفعلانه‌ام تمرکز کردم، توانستم کمی آرام‌تر شوم و این به من کمک کرد. اما همچنان با فرزندم ناشیانه حرف می‌‌زدم که باعث می‌شد تقریباً در مقابل همه چیز مقاومت کند.»

بارها و بارها در مسیر فرزندپروری لحظاتی را تجربه کرده‌ایم که با کودکمان بدرفتاری کردیم، فریاد زدیم و حتی احساس کردیم که او را دوست نداریم… اما صرف‌نظر از اینکه اوضاع چقدر ناخوشایند به نظر برسد، همیشه راهی برای بهتر شدن هست. تنها نیاز به راهنمایی داریم که دست ما را بگیرد و از چرخه رفتارهای تکراری و ناکارآمد بیرون بیاورد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی