قلب کوکی

(0)
نویسنده:

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
10

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قلب کوکی

انتشارات مشاوران آموزش منتشر کرد:
کتاب قلب کوکی درباره لیلی هارتمن دختر نوجوان سیزده‌ساله‌ای است که در یک مدرسه شبانه‌روزی در انگلستانِ عصر ویکتوریا زندگی می‌کند . او از مدرسه‌اش متنفر است چون مدرسه می‌خواهد دختران نوجوان را براساس معیارهای جامعه تربیت کند درحالی که لیلی دلش می‌خواهد زندگی سرشار از ماجراجویی را تجربه کند ، کتاب‌های جنایی بخواند و آن‌ طور که دلش می‌خواهد زندگی کند . پدر لیلی مخترع بزرگی است!. او انواع آدم‌ها و ماشین‌های مکانیکی درست می‌کند که مانند انسان‌ها احساس دارند و حرف می‌زنند. بااین‌وجود او خودش را از همه پنهان کرده است. روزی پدر لیلی بر اثر سانحه‌ای ناپدید می‌شود و زندگی لیلی بعد از آن تغییر می‌کند. ابتدا از مدرسه اخراج می‌شود و همراه قیّمش مادام وردیگریس به خانه می‌رود ولی از آنجا فرار می‌کند سپس توسط مردانی که چشمانشان نقره‌ای است تعقیب می‌شود. در مسیر فرار لیلی با پسر ساعت‌سازی به نام رابرت و روباه مکانیکی پدرش که مالکین نام دارد مأموریت پیدا می‌کند که یک جعبه اسرارآمیز را از دست مردان چشم نقره‌ای در امان نگه دارد. آن‌ها به منزل پرفسور سیلورفیش دوست پدرش پناه می‌برند.

لیلی حدس می‌زند که مهم‌ترین اختراع پدرش در این جعبه قرار دارد. او و رابرت و مالکین نهایت تلاششان را می‌کنند که جعبه به دست مردان چشم نقره‌ای نیفتد اما مردان چشم نقره‌ای جعبه را به دست می‌آورند و بدین‌گونه حقیقتی تلخ و عجیب برای لیلی آشکار می‌شود…………….

کتاب قلب کوکی داستان هیجان‌انگیز، فانتزی، علمی-تخیلی و تاریخی است که بسیار زیبا و دلنشین روایت می‌شود. کتاب قلب کوکی دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آن آدم‌ها، آدم مکانیکی‌ها، ساعت‌ها و کشتی‌های هوایی در کنار هم قرار گرفته‌اند. دنیایی که خیر و شر درمقابل هم قرار دارند و مبارزه‌ای سخت بین آنها در جریان است…………….

پیتر بونزل اولین رمان نوجوان خود، به نام قلب کوکی (Cogheart) را در سال 2016 منتشر کرد که با موفقیت و استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شد. بعد از آن پیتر بونزل تصمیم گرفت دنباله کتاب را بنویسید و هم‌اکنون چهار جلد از کتاب منتشرشده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی