30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
عمومی
کتاب راهنمای بهبود کارایی

کتاب راهنمای بهبود کارایی

(0)
نویسنده:

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
12

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای بهبود کارایی

انتشارات پویش مدام منتشر کرد:
چرا بهبود کارایی مهم است؟ اگر کارها را به یک نردبان تشبیه کنیم.کارایی درست و سریع و ماهرانه بالا رفتن از نردبان است و اثر بخشی تکیه دادن آن به دیوار درست است. کارایی با منابع محدود و نحوه استفاده صحیح از آنها سروکار دارد و اثر بخشی به انتخاب درست اهداف و میزان دستیابی به آنها اشاره دارد ترکیب کارایی و اثر بخشی میزان بهره وری یک سازمان را نشان می دهد. این کتاب راهنما به مدیران کمک می کند تا در کارهایشان تولید بیشتر با منابع (کمتر یا تولید بیشتر با همان میزان منابع) را به کار گیرند این ساده ترین تعریف کارایی است.
سازمان ها و مسئولیت های مدیریتی امروزی بسیار متنوع هستند و در عین حال ابزارهای بهبود کارایی آنها را به یکدیگر پیوند می دهند بنابراین مهم نیست که کار شما مدیریت یک بنگاه کوچک یا فروشگاه خرده فروشی است یا ساخت شاتل های فضایی؛ در اینجا ابزارهایی را خواهید یافت که به عملیات تولیدی و خدماتی شما کمک خواهد کرد.
استفاده مداوم و سیستماتیک از ابزارها و تکنیک های ارائه شده کارایی و اثربخشی فرآیندها و منابع شما را بهبود می بخشد و در ایجاد روابط مؤثر بین معاونت ها بخش ها و زیر مجموعه های هر نوع سازمانی کمک می کند. تولید کارای کالاها و خدماتی که از نظر مصرف کنندگان با ارزش است و بالاترین استانداردهای ممکن را ارائه می کنند، قطعاً منجر به دستیابی به مزیت رقابتی بیشتر خواهد شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی