کمال گرای مضطرب

(0)

1,920,000ریال

1,728,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
13

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کمال گرای مضطرب

انتشارات بعثت منتشر کرد:
کمال‌گرایی می‌تواند برای شما موفقیت، عشق، شهرت، اعتبار، ثروت، ستایش، قدردانی و… به ارمغان بیاورد. منطق آن معمولاً این گونه است: «اگر کامل باشم، موفق خواهم بود.»
مطالعۀ این کتاب و تفکر در بارۀ رهایی از شر کمال‌گرایی در ابتدا ترسناک به نظر می‌رسد. در اصل، بسیاری فکر می‌کنند که کمال‌گرایی بخش ارزشمندی از شخصیت آن‌ها است، پس چرا نباید این‌گونه باشند؟
علی‌رغم کارکردهای کمال‏‌گرایی‌، کارهایی که در راستای بی‌نقص بودن و یا اجتناب از شکست انجام داده‌اید یا می‌دهید، به روش‌های مختلفی مخرب هستند. کمال‌گرایی اساساً خودانتقادی است؛ شکلی انعطاف‌ناپذیر و شدید از خودارزیابی که در نهایت حتی اگر دستاوردهای مهمی در زندگی خود داشته باشید هم سبب ایجاد احساس شکست و بی‌ارزشی در شما خواهد شد. کمال‌گرایی بسیار شبیه یک بازی است، بازی‌ ناجوا‌نمردانه و خسته‌کننده‌ای که حریف با هر پیشرفت شما، قوانین بازی را عوض می‌کند. لازم است بدانید که خارج از این بازی چیزهای بیشتری منتظر شماست.
کلاریسا اونگ و مایکل توهیگ به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از نقایص خود داشته باشید و آن‌ها را بپذیرید و در عین حال برای بهتربودن تلاش کنید.
این کتاب بر اهمیت ارزش‌ها و فرایند در مقابل نتیجه، تأکید می‌کند و به شما کمک می‌کند به درک درستی از چیزهایی که حقیقتاً برایتان اهمیت دارند برسید و شما را در تشخیص و برقراری ارتباط با این ارزش‌ها یاری می‌بخشد.
دستورالعمل صمیمانه، جذاب و کاربردی این کتاب به‌همراه تمرین‌های مبتنی بر ذهن‌آگاهی و مهربانی با خود به شما کمک می‌کند تا یک قدم به زندگی ایده‌آل خود نزدیک‌تر شوید و در‌حالی‌که برای دنبال‌کردن آنچه بیشترین ارزش را در زندگی‌تان دارد تلاش می‌کنید، اشتباه‌‏ها و شکست‌های اجتناب‌ناپذیر را بپذیرید. مسیری که پیش روی شما قرار دارد، ارزش این تلاش‌ها را خواهد داشت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی