اختفا در ناپل

(0)

3,600,000ریال

3,240,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
24

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اختفا در ناپل

انتشارات هونار منتشر کرد:
روز دادرسی فرا رسید. روزی که ناپدید شدن الساندرو دی مایو را، که به نام پدرش، سندور خوانده می شد از میان زندگان رقم می زد.
به روح تبدیل می شد.
سر ساعت هشت صبح سندور پیراهن تمیز و کت و کراواتی را که مادر برایش آورده بود به تن کرد و نگهبان زندان برای بردن اش آمد و مچ دست های او را با دستبند از پشت بست. در حیاط، ماشین وَن ضد گلوله ی مخصوص جابه جایی زندانیان منتظرش بود. برادرش جنارو نیز پیشاپیش دستبند زده سوار ون شده بود. با دیدن او به طور غریزی به طرف اش رفت، اما نگهبان با حرکتی خشن دو برادر را شانه به شانه هم قرار داد تا دستبندهایشان را با زنجیری به هم متصل و هرگونه امکان فرار را برایشان دشوارتر کند.

ناپل ۱۹۶۲ یک درگیری شبانه.. میکله ی یک چشمی.. جناروی شانزده ساله.. قتل... انتقام... و برادر قاتل که به ناحق دستگیر می شود.. دوازده سال زندگی پنهانی.. اتاق زیر شیروانی.. یک روح، یک کوتوله و یک بچه کودن.. دنیایی خارج از دنیا.. پروژه ها.. آواز.. عشق.. داستانی ژرف، اجتماعی و پر از تنهایی.. و زندگی ای که به هر حال همیشه جلو می رود.

ماه از پنجره سقفی نور خود را به روی آینه ای انداخته بود که بازتاب آن را به اطراف منعکس می کرد و آن اتاق زیرشیروانی را به مکانی مقدس تبدیل می نمود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی