النگوی یاقوت

(0)

2,990,000ریال

2,691,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
413

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب النگوی یاقوت

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد :

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که عشق واقعی چیست؟ آیا عشقی وجود دارد که فراتر از مرزهای اجتماعی و مادی باشد؟ آیا عشقی وجود دارد که به خاطر آن حاضر باشید همه چیز را فدا کنید؟ اگر به دنبال پاسخی برای این سوالات هستید، رمان کوتاه و تاثیرگذار النگوی یاقوت نوشته الکساندر کوپرین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نگاهی به داستان النگوی یاقوت: تصویری از عشق بی‌کران و فداکاری
کتاب النگوی یاقوت، داستان ژلتکوف، یک کارمند تلگراف معمولی را روایت می‌کند که عمیقاً عاشق پرنسس ورا شینا، زنی از طبقه بالای جامعه، می‌شود. این عشق یک‌طرفه، اگرچه برای ورا در ابتدا آزاردهنده است، اما برای ژلتکوف مقدس و تغییرناپذیر است. او سال‌ها عشق خود را در نامه‌هایی به ورا ابراز می‌کند و در نهایت، یک گردنبند یاقوت گرانبها را به عنوان نمادی از عشق بی‌کران خود به او هدیه می‌دهد.

کوپرین در این رمان، با استفاده از نمادها و توصیفات زیبا، تصویری ماندگار از عشق و فداکاری را به تصویر می‌کشد. گردنبند یاقوت، نمادی از عشق عمیق و سوزان ژلتکوف است و رنگ قرمز آتشین آن، نشانگر اشتیاق و فداکاری اوست. در پایان داستان، سونات پیانو دوم بتهوون، به عنوان کاتالیزوری برای بیداری معنوی ورا عمل می‌کند و او را به عمق احساسات ژلتکوف و قدرت عشق او پیوند می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی