نسل مضطرب

(0)

3,100,000ریال

2,480,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
132

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نسل مضطرب

انتشارات میلکان منتشر کرد :
پس از چند دهه ثبات در دهه اخیر ناگهان میزان افسردگی، اضطراب، آسیب به خود و خودکشی در نوجوانان دو برابر شد چرا؟ جاناتان هایت در این کتاب توضیح میدهد که کودکی گوشی محور چگونه در دهه ی گذشته آغاز شد و چرا کودکان به بازی و استقلال نیاز دارند تا به بزرگسالانی شایسته و توانا تبدیل شوند.
هایت بازآرایی بزرگ دوران کودکی را روندی می داند که پرورش عصب شناختی و اجتماعی کودکان را مختل می کند و برای جلوگیری از پیشرفت فراگیر آن مجموعه ای از اقدامات را در سطوح مختلف پیشنهاد می کند تا از مشکلات شایعی مثل اختلال خواب انزوای اجتماعی اختلال توجه اعتیاد رفتاری و کمال گرایی پیشگیری شود. همچنین توضیح می دهد که چرا رسانه های اجتماعی به دختران بیش از پسران آسیب می زنند و چرا پسران از دنیای واقعی به دنیای مجازی ای رسیده اند که عواقب فاجعه باری برای خودشان خانواده هایشان و جامعه دارد.
کودکانی که زندگی اجتماعی و وقت بازیشان به محیط آنلاین منتقل شده به شکل زیان بار و فزاینده ای در فضای بزرگ سالان پرسه می زنند از محتوای مخصوص بزرگسالان استفاده کرده و با بزرگسالان تعامل می کنند؛ بنابراین حتی اگر والدین تلاش کنند که خطر آزادی کامل در دنیای واقعی را از بین ببرند، معمولاً ندانسته در دنیای مجازی به فرزندانشان این استقلال کامل را می دهند
-از متن کتاب -
کتابی ضروری و بحث برانگیز که توضیح می دهد چرا بسیاری از کودکان حالشان خوب نیست و ما بزرگ سالان چگونه میتوانیم اوضاع را بهتر کنیم. جاناتان هایت معتقد است جایگزینی بازی های دوران کودکی با تلفن همراه تأثیری مخرب بر سلامت روان و شرایط اجتماعی کودکان دارد حتی اگر لازم نمی دانید که استفاده از گوشی های هوشمند را برای فرزندانتان تا قبل از دبیرستان ممنوع کنید این کتاب شما را وادار میکند تا درباره ی نقش والدین در شکوفایی استعدادهای کودکان و آماده سازی آنها برای مواجهه با دنیا بازاندیشی کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی