با تو شروع نشده

(0)
نویسنده:

2,450,000ریال

1,960,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
199

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب با تو شروع نشده

انتشارات میلکان منتشر کرد:
مارک ولن بعد از بیست سال فعالیت پژوهشی و بالینی در زمینه ی تروماهای موروثی در این کتاب با استناد به جدیدترین تحقیقات علمی استدلال می‌کند که تجربیات آسیب‌زا می‌توانند از طریق الگوهای ژنتیکی عاطفی و رفتاری از نسلی به نسل بعد منتقل شده و باعث ایجاد ترس و اضطراب و بروز مشکلات غیر قابل توضیحی در فرزندانمان شوند حتی اگر آنها در معرض ترومای اصلی نبوده باشند.

او ابتدا به ما کمک می‌کند تا ترومای موروثی را با تکیه بر تحقیقاتی که در زمینه‌ی اپی‌ژنتیک، علوم اعصاب و روان‌شناسی صورت گرفته درک کنیم و سپس در کاوش و جست‌وجویی عمیق با استفاده از «رویکرد زبان درون» الگوهای تکرار شونده در افکار و رفتارمان را که ممکن است با تروماهای موروثی در ارتباط باشند، شناسایی کنیم و در آخر با به کار بستن راهبردهای عملی و تکنیکهای کاربردی و قابل اجرا به چرخه‌ی انتقال تروما پایان دهیم.

این کتاب می‌تواند برای کسانی که از درمان‌های سنتی و مشاوره‌های ممتد نتیجه نگرفته‌اند تحول‌آفرین باشد.

از متن کتاب
از آنجا که تروما خیلی قبل‌تر از تولد ما اتفاق افتاده اغلب در پس آگاهی‌مان پنهان می‌ماند و از وجودش بی‌خبریم. می‌دانیم مشکلی وجود دارد؛ اما نمی توانیم روی «آنچه اتفاق افتاده انگشت بگذاریم؛ در عوض حدس می‌زنیم که مشکل خود ما هستیم و چیزی در درون ما اشتباه است.
وقتی تلاش می‌کنیم در برابر مسئله‌ای تلخ و دردناک مقاومت کنیم، معمولاً باعث طولانی‌تر شدن پروسه‌ی دردی می‌شویم که سعی در اجتناب از آن داریم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی