نایت ساید
تخفیف

%10

نایت ساید (11)(شوالیه دوران سخت)

(2)

1,460,000ریال

1,314,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
163

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نایت ساید

نشر ویدا منتشر کرد:
نایت‌ساید شهری تاریک و مرموز است که در قلب لندن پنهان شده. خیابان‌ها همیشه شلوغ و پر رفت و آمدند و مغازه‌ها هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شوند و رستوران‌ها دست از کار نمی‌کشند. در نایت‌ساید تمام آرزوهایتان به حقیقت می‌پیوندند. اما همیشه باید مراقب پشت سرتان باشید.
من جان تیلور هستم. یک کارآگاه خصوصی‌ام اما پرونده‌های معمولی را قبول نمی‌کنم. من استعداد خاصی در پیدا کردن هرکسی یا هرچیزی دارم. مهم نیست که کجا و چطوری خود را از من مخفی کرده باشند، به هرحال من پیدایشان می‌کنم.
من تمام تلاش را می‌کنم تا واقعیت را به موکلانم نشان بدهم اما دانستن حقیقت همیشه آنها را خوشحال نمی‌کند. اگر گشتی در خیابان‌های نایت‌ساید بزنی چیزهای خوبی راجع به من نمی‌شنوی. من در نایت‌ساید مانده‌ام چون به اینجا تعلق دارم.
واکر مرده. او تنها نماینده‌ی مقامات در نایت‌ساید بود. او بود که نایت‌ساید را اداره می‌کرد. من او را کشتم. برای کشتن او دلایل خوبی داشتم. حالا من باید واکر بشوم. باید وظایف او را به عهده بگیرم و نماینده مقامات جدید بشوم.
شمشیر قدیمی و افسانه اکسکالیبور به نایت‌ساید آمده. این شمشیر آن چیزی نیست که فکرش را میکنی. این را پاک به من گفت، اما همه می‌دانند که نباید به یک جن اعتماد کرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی