از چیزهای دیگر
تخفیف

%10

از چیزهای دیگر

(9)

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1244

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب از چیزهای دیگر

انتشارات اساطیر منتشر کرد:
زنده‌یاد عبدالحسین زرین‌کوب به سال 1301 شمسی در بروجرد به دنیا آمد. سال‌های عمر پربار او با کتاب و درس و تحقیق و تألیف و سفرهای علمی متعدد گذشت. زمینهٔ اصلی کار ایشان نقد ادبی و تاریخ و مطالعه در فرهنگ و حکمت اسلامی بود و با تبحری که در زبان فارسی و تسلطی که بر زبان عربی و چند زبان زندهٔ اروپایی داشت آثار گوناگونی از خود بجای گذاشت.
این کتاب شامل نوزده مقاله است. استاد زرین‌کوب در مقدمهٔ کتاب آورده است : «از چیزهای دیگر هم به هیچ وجه از چیزهای دیگر نیست. مثل چیزهای دیگر است. مربوط به همه چیزها. جز این هم چه انتظاری می‌توان داشت؟ هر کس فقط از چیزهایی حرف می‌زند که دریافت او آن را طلب می‌کند. مجموعهٔ حاضر نیز، از همین چیزهاست: از همه چیز، از هیچ چیز.» عناوین مقالات کتاب عبارتند از :
بسم الله: سفرهٔ ایرانی، دربارهٔ تاریخ، لقمان حکیم، در باب ادب و نقد صوفیه، جهان صائب: دریچه ای به جهان بینی او، در جستجوی فرهنگ آزاد، ایرانیان و اسلام، نهضت‌های ملی ایران، سخنی چند دربارهٔ نقدالشعر، مسجد: گالری هنرهای اسلامی، یادی از مونتسکیو: پس از دویست سال، مازپا: اثر لرد بایرون، این کتابها این نویسندگان، افلاطون و مصر، ارسطو و میراث او در نقد ادبی، ادبیات و مسئله پدران و فرزندان، در افق قصه‌ها: نامه‌ای به برادرم، رستم و سهراب در غزنه و از نقد حال ما: نی و کوه.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی