در مکتب استاد

(14)
نویسنده:

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1322

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در مکتب استاد

انتشارات اساطیر منتشر کرد:
استاد سعید نفیسی (1274-1345) فرزانه مرد ادب ایران زمین که به راستی عاشق میهنش بود و عمر پربار خود را صرف هر چه بارورترشدن فرهنگ و ادب ایرانی کرد، در واقع یکی از وارثان شایستهٔ میراث عظیم و گرانقدر فرهنگی و ادبی گذشتهٔ این مرز و بوم و از بانیان استمرار و بقای آن در نسلهای آینده است.
کارنامهٔ پُر برگ و بار استاد به راستی شگفت‌انگیز است. بی تردید هیچ پژوهشگر ایرانی از حیث کثرت آثار و تنوع و گستردگی مطالب با او قابل قیاس نیست. بدون اغراق او تمامی توش و توان و استعداد خود را وقف خدمت به ایران و فرهنگ ایرانی کرد و فعالیت‌های علمی و ادبی و خصوصاً تدریس او در طول سالیان متمادی وسیله‌ای برای پرورش گروهی فراوان از استادان و پژوهشگران نسل معاصر امروز بوده است.
کوشش به راه درست گفتن و درست نوشتن و نیز درست خواندن و آگاهی به پاره‌ای از پیچیدگی‌های اشعار و مصطلحات زبان فارسی برای ما که پارسی زبان هستیم و میراث گرانقدر ادبیات غنی و شکوهمند در اختیار داریم امری است در حد یک نیاز کامل و فوری.
اثر حاضر تحریر گفتارهای رادیویی شادروان استاد سعید نفیسی در شرح بعضی ابیات دشوار شاعران و مباحث جغرافیای تاریخی و معنی و املای لغات فارسی و کلمات بیگانهٔ در زبان فارسی و نکته‌های دستوری است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی