ریحانه دختر نرگس

(1)

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
317

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ریحانه دختر نرگس

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
در این رمان با دختر نوجوانی به نام ریحانه روبرو هستیم که وقایع پیرامونش را در یادداشت‌هایی خطاب به پدرش بازگو می‌کند. او در سفری ناخواسته همراه با پدر و مادرش به یک روستای مرزی می‌رسد. گذشته پرتلاطم و ماجراهایی که بزرگترها به وجود آورده‌اند، زندگی او را تحت الشعاع قرار داده و او ناگهان خودش را در روستا تنها می‌بیند. ریحانه برای خلاصی از تنهایی و ترس، شروع به نوشتن می‌کند و هرچه را بر او می‌گذرد در نامه‌هایی خطاب به پدرش می‌نویسد. شب‌ها در نوشته‌هایش رد اتفاق‌ها را دنبال می‌کند و روزها جستجوی پدر را از سر می‌گیرد.
این سومین رمان جواد ماه‌زاده، نویسنده و روزنامه‌نگار، است. پیش از این، رمانِ «خنده را از من بگیر» در سال 1387 از او منتشر شد که شکل‌گیری یک موقعیت عاطفی را در زندگی جنگ‌زده‌ها طی سال‌های پایانی جنگ تحمیلی روایت می‌کرد. رمان «لالمونی» که سال 1391 از سوی انتشارات تاک در افغانستان منتشر شد نیز راوی نوجوانی داشت که در گیرودار مشکلات ناشی از فقر و بیماری سر به عصیان می‌گذارد و بحران‌هایی برای خود و اطرافیانش رقم می‌زند.
«ریحانه دختر نرگس» موضوع مهاجرت اجباری و تنهایی و ناگزیری دختران را در میان بازی‌های بزرگان دستمایه داستان قرار داده است
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی