30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
روانکاوی و روان‌درمانگری
دستنامه فرمول‌بندی زیستی- روانی- اجتماعی کمپل
دستنامه فرمول‌بندی زیستی- روانی- اجتماعی کمپل

دستنامه فرمول‌بندی زیستی- روانی- اجتماعی کمپل (شایگان فرد)

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
89

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دستنامه فرمول‌بندی زیستی- روانی- اجتماعی کمپل

انتشارات ارجمند منتشر کرد :
شناخت و درک مجموعه‌ای از عوامل پیچیده شامل ژن‌ها، داروها و مواد، آسیب‌پذیری‌های روان‌شناختی، عوامل تنش‌زای روانی اجتماعی و نیز عوامل فرهنگی و معنوی، درمانگر را برای ارائه تفسیر چندبعدی و درمان مؤثر و فراگیر بیماری یاری می‌‏دهد؛ عواملی که باعث شکل‌گیری و تداوم بیماری و مشکلات فراوان برای بیمار و اطرافیانش می‌شود. این مهم با گردآوری بیشترین اطلاعات مفید بیمار در زمان اندک مصاحبه و سازمان‌دهی آن محقق می‌شود.
دستنامه فرمول‌بندی زیستی روانی اجتماعی که بر اساس مدل جورج آنجل به رشته تحریر درآمده است به دانشجویان و دستیاران بهداشت روان کمک می‌کند تا با کمی تمرین، توانایی ارائه یک جمع‌بندی قابل قبول از وضعیت بیمار در کمترین زمان را کسب کنند و در نتیجه یک طرح درمانی چندبعدی و مؤثر برای بیمارانشان ارائه دهند.
دکتر کمپل و دکتر روهرباف، اساتید باتجربه و نامدار در زمینه آموزش دستیاری، به حق توانسته‌اند با رعایت اصل ایجاز در حجمی اندک اصول کاربردی و مفید فرمول‌بندی را در این کتاب آموزش دهند که علاوه‏‌بر ارتقای مهارت‌های عملی خوانندگان، به آنان برای مطالعات وسیع‏تر بر اساس نوع تخصّصشان، سرنخ‌های مفیدی ارائه می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی