آیورودا درمانگری طبیعی

(7)

1,400,000ریال

1,260,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1511

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آیورودا درمانگری طبیعی

نشر تاش منتشر کرد:
کتاب آیورودا درمانگریِ طبیعی شامل توضیحات کامل در بخش‌های مختلف از جمله، گیاهانِ دارویی، رژیم‌ها، آساناهای یوگا، انواع درمان و غیره است. این کتاب تمام مطالبی را که دانشجویان آیورودا باید طی دو سال در دانشگاه بخوانند را در برمی‌گیرد. مشخصاً کلیدهای زندگیِ آیورودایی مثل رژیم غذایی و رفتاری، ورزش، روابط جنسی، خواب، رژیم‌های فصلی و همه‌ی مواردی را که برای دستیابی به سلامتِ کامل و افزایش طول عمر وتأخیر روندِ پیری نیاز است در این کتاب جمع‌آوری شده است. بدون شک این کتاب برای کسانی که علاقه‌مند به شناختِ ریشه‌های فرهنگ شرق و آیورودا هستند کتابی بسیار ارزشمند است و برای کاروَرزان این رشته کتابی مرجع محسوب می‌شود. این کتابِ جامع و کاربردی به شکلی تألیف شده که هم برای افراد معمولی و هم برای دانشجویان آیورودا قابل استفاده باشد.
دکتر دیوید فراولی (پاندیت وامادِوا شاستری) یکی از پیش‌روترین دانشمندان غربی در آیوروداست. او نویسنده‌ی شمار زیادی کتاب و مقاله در مورد یوگا، آیورودا، تنجیم، وِدانتا و علوم ودایی است. او در هندوستان تحصیل و تدریس کرده و یکی از بیست و پنج مدرس تأثیرگذار یوگا در امریکاست. اخیراً یکی از پرتیراژترین روزنامه‌های هند او را بزرگ‌ترین استاد وِدانتا و شهیرترین معلم آگاهیِ ودایی در غرب نامید.
دکتر سوباش راناد از پزشکان برجسته و مؤلف بیش از شصت کتاب در موضوعات مختلف مربوط به آیورودا است. کتاب‌های او به زبان‌های هندی، ژاپنی، آلمانی، ایتالیایی، لهستانی و مالایی ترجمه شده است. او رییس بخش آیورودایی دانشگاه پونا و رییس هیئت مدیره‌ی آکادمی بین المللی آیورودا در پونا است و از سال 1981 صدها دوره‌ی آموزشی در کشورهای اروپایی، امریکا، کانادا و ژاپن برگزار کرده است.
«این اثر به ساده‌ترین، کوتاه‌ترین و دقیق‌ترین عبارات، تمامیت دانش آیورودا را برای علاقمندان و محققین معرفی کرده است.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی