30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
هیچ کدام از این ها حقیقت ندارد
هیچ کدام از این ها حقیقت ندارد
تخفیف

%10

هیچ کدام از این ها حقیقت ندارد

(0)
نویسنده:

2,990,000ریال

2,691,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
144

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هیچ کدام از این ها حقیقت ندارد

نشر آموت منتشر کرد:
لیزا جوئل با یک داستان روان‌شناختی هیجان‌انگیز دربارهٔ زنی بازمی‌گردد که سوژهٔ پادکستی جنایی براساس زندگی‌اش می‌شود.
پادکستر محبوب آلیکس سامرز که چهل‌وپنجمین سالگرد تولد خود را در رستوران محله‌شان جشن می‌گیرد، با زنی معمولی به نام جوزی فیر مواجه می‌شود که از قرار او هم در همان شب دارد چهل‌وپنجمین سالگرد تولدش را جشن می‌گیرد. آن‌ها در واقع «جفتِ هم‌زمان متولدشده» هستند.
چند روز بعد آلیکس و جوزی دوباره با هم برخورد می‌کنند، این بار بیرون مدرسهٔ فرزندان آلیکس. جوزی به پادکست‌های آلیکس گوش می‌دهد و فکر می‌کند ممکن است موضوع جالبی برای پادکستش باشد. جوزی به آلیکس می‌گوید که در آستانهٔ تغییرات بزرگی در زندگی‌اش است.
زندگی جوزی عجیب و پیچیده به نظر می‌رسد و اگرچه آلیکس او را آدمی آزاردهنده احساس می‌کند، اما نمی‌تواند در برابر وسوسهٔ ادامهٔ ساخت پادکست مقاومت کند. آلیکس کم‌کم متوجه می‌شود که جوزی رازهای بسیار تاریکی را پنهان کرده است، ولی پیش از آن این جوزی است که با اغوا و فریب راه خود را به زندگی آلیکس و به خانه‌اش باز کرده است.
چندی بعد جوزی به همان سرعتی که آمده است، ناپدید می‌شود؛ درست پس از آن‌که آلیکس در می‌یابد جوزی میراث شوم و وحشتناکی از خود به جای گذاشته است و آلیکس خود به موضوع پادکستی جنایی تبدیل شده است، و زندگی او و خانواده‌اش در معرض تهدیدی مرگ‌بار قرار گرفته است. جوزی فیر کیست؟ و چه کرده است؟
فروشگاه اینترنتی ۳۰بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی