در محاصره احمق ها

(0)

2,270,000ریال

2,043,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
391

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در محاصره احمق ها

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
تابه‌حال فکر کرده‌اید شما تنها فردِ معقولی هستید که می‌توان حرف‌هایش را فهمید؟ یا سعی کرده‌اید با دلیل و منطق با همسرتان حرف بزنید ولی نتیجه‌ای فاجعه‌آمیز رقم خورده باشد؟ پاسخ‌های طولانی و بی‌سروته اعصابتان را خرد می‌کند؟ رفتارِ بی‌ادبانۀ همکارتان کفرتان را درمی‌آورد؟
شما تنها نیستید.
توماس اریکسون، نویسندۀ پرآوازه و متخصصِ ارتباطات، بعد از ملاقاتی وحشتناک با یک کارآفرین موفق که عمیقاً فکر می‌کرد یک مشت احمق دورش را پر کرده بودند، به درک و شناختِ رفتار انسان‌ها پرداخت و سعی کرد بفهمد چرا برای برقراری ارتباط با برخی از افراد اغلب دچار مشکل می‌شویم.
این کتاب با روشی ساده و در‌عین‌حال نوآورانه به ما کمک می‌کند تا بر اساسِ چهار الگوی شخصیتی (قرمز، آبی، سبز و زرد)، شخصیت افرادی‌ را که با آنها در ارتباطیم ارزیابی کنیم و با بینشی که در اختیارمان می‌گذارد بتوانیم روش‌های تعامل و به‌اشتراک‌گذاریِ اطلاعاتِ خود را با دیگران تطبیق دهیم. اریکسون به شما کمک خواهد کرد خود را بهتر بشناسید، مهارت های ارتباطی و اجتماعی خود را پرورش دهید، با اطمینانِ‌خاطر به رسیدگی به اختلافات بپردازید، پویایی رابطۀ خود با رئیس و تیمتان را بهبود ببخشید و به شما می‌آموزد در مدیریت و ارتباط با افراد، کاری کنید که آنها بهترینِ خودشان باشند.
و با کمی شانس، می‌توانید خاطرجمع شوید که شما آن فردِ احمق نیستید!
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی