كینگ پین

(0)
نویسنده:

2,650,000ریال

2,120,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
374

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب كینگ پین

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
در سال 2011 راس اولبریکت، برنامه نویس بیست و شش ساله، بازاری آزاد به معنای واقعی کلمه راه اندازی کرد. سیلک رود، وب سایتی مخفی بر بستر دارک وب که هر کسی می توانست آزادانه و به دور از چشم قانون هر چیزی را در آن معامله کند: مواد مخدر، نرم افزار های مرتبط با هک سیستم ها، پاسپورت تقلبی، پول جعلی و انواع سموم.
وب سایت سیلک رود در چشم به هم زدنی به شرکتی 1/2 میلیارد دلاری تبدیل شد و راس نقش جدیدش را در سمت کینگ پین پذیرفت. او متحدان وفاداری را در سمت های مختلف کوچک و بزرگ در کنار خود جمع کرد، افرادی که وجه مشترک تمامی شان اعتیاد به خطر و هیجان اداره بازاری غیر قانونی بود. درست به اندازه اعتیاد مشتریانشان به هرویینی که می فروختند. راس پس از مدتی و به یاری همین شبکه از افراد، متوجه تهدیداتی علیه خودش شد و برای محافظت از خود دست به اقداماتی جسورانه زد، از جمله صدور دستور قتل یکی از کارمندان سابقش. در حالی که راس مشغول ترتیب دادن نقشه هایی بود تا برای همیشه ناپدید شود، در سوی دیگر مردان قانون در رقابتی نفسگیر با زمان برای دستگیری فردی که حتی از وجودش مطمئن نبودند، به دنبال سوزنی در انبار کاه اینترنت جهانی می گشتند.
نیک بیلتون، خبرنگار ونیتی فیر و از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، با دسترسی ویژه به تعدادی از نقش های کلیدی این ماجرا و همچنین به کمک دو میلیارد واژهٔ دیجیتال و تصاویر به جامانده از راس اولبریکت، داستانی پر از پیچ وخم، شانس و خطرات از بیخ گوش گذشته برایمان روایت می کند، این داستان روایتی است از تبهکارانه شدن جاه طلبی های پسر همسایه؛ روایتی که تضاد میان دنیای جدید هواداران اینترنت ناشناس و نامتمرکز از یک سو و هواداران دنیای قدیم کنترل دولتی و نظم و حکومت قانون از سوی دیگر، آن را پیش می برد کینگ پین، با شخصیت هایی به یادماندنی و اوجی شگفت انگیز، شاید برای داستان بودن زیادی هولناک باشد؛ چراکه همه چیز آن کاملا واقعی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی