خواهران ماکیوکا

(0)

4,690,000ریال

4,221,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
239

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خواهران ماکیوکا

انتشارات نون منتشر کرد:
در اوزاکا و در سالهای قبل از جنگ جهانی دوم چهار زن اشرافی ژاپنی سعی میکنند شیوه ای از زندگی را حفظ کنند که در حال نابودی است ،تسوروکو خواهر بزرگتر، سرسختانه به اعتبار نام خانوادگی خود می چسبد، حتی زمانی که شوهرش آماده می شود خانواده آنها را به توکیو منتقل کند جایی که این نام معنایی ندارد. ساچیکو شجاعانه سازش میکند تا آینده خواهران کوچکترش را تضمین کند. خواهر کوچک تر گروگان استانداردهای دقیق خانواده اش است در حالی که تائکو با روحیه شورش می کند.
خواهران ماکیوکا مملو از خرده داستانهایی از زندگی طبقه بالای ژاپنی است و زیبایی و درددلهای قهرمانان داستان را به تصویر میکشد. این رمان پرتره ای تکان دهنده و در عین حال صریح از یک خانواده و در عین حال جامعه ژاپنی است که به ورطه مدرنیته می لغزند.
جونیچیرو تا نیزاکی متولد 1886 توکیونویسنده ژاپنی و یکی از نویسندگان مهم ادبیات مدرن ژاپن و از محبوب ترین رمان نویسان این کشور است. عمده آثار او پویایی زندگی خانوادگی را در چارچوب تغییرات سریع جامعه ژاپنی قرن بیستم به شکل ماهرانه ای به تصویر میکشند خواهران ماکیوکا را بزرگترین رمان جهان وطنی از زمان بازسازی میجی دانسته اند تانیزاکی جایزه ماینیچی و جایزه آساهی را برای این رمان دریافت کرده است خواهران ماکیوکا به عنوان یکی از آثار مهم کلاسیک ادبیات جهان مشهور است و به زبانهای مختلفی ترجمه شده است. نیویورک تایمز این رمان را با غرور و تعصب جین آستن مقایسه کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی