مرداب روح

(42)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
4199

علاقه مندان به این کتاب
42

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
9

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مرداب روح

انتشارات بنیاد فرهنگی زندگی منتشر کرد:
رنج ها حرفهای جذابی برای گفتن دارند!
لحظاتی هست که احساس می کنیم اصلا اراده ما بر زندگی حاکم نیست!
بخواهیم یا نخواهیم زندگی آبستن اتفاقات و حوادثی است که نه ما قابلیت پیشگیری از آن را داریم و نه ما قابلیت پیشگیری از آن را داریم و نه قابلیت پیش بینی آن را.ببخشید اینجا دیگر انتخاب با شما نیست ؛ رنجی در این دنیا برای شما تعیین می شود و همانند مردابی شما را به درون خود می کشد.حقارت ، ناتوانی و قربانی بودن احساساتی است که به شما دست می دهد.
با بیان جذاب و شنیدنی جیمز هالیس متوجه می شوید که وجود این رنج ها چه گنج های بزرگی در زندگی شما هستند که می توانند به زندگی شما معنا ، طراوت و شادابی تازه ای ببخشند.
آیا هدف زندگی رسیدن به شادی است؟به راستی چه کسی است که آرزوی داشتن زندگی آرام و شاد را نداشته باشد،کسیکه نخواهد در جایی زندگی کند که تا آخر عمر بی دغدغه و رها در آنجا بیاساید و شاد باشد؟ولی میدانیم که واقعیت زندگی چنین نیست؛مسیر زندگی ما اغلب اندوه بار و نامعلوم است.اکثر اوقات با روحیه ای سرشار از تاریکی ناشی از احساس گناه؛اندوه خیانت،شک،افسردگی،خشم و وحشت بسر میبریم. مرداب روح به بررسی مرداب هایی میپردازد که همه ما در آن ها دست و پا زده ایم یا روزی در آن غوطه ور خواهیم شد.این کتاب به جایگاه و نقش تاثیر گذار رنج ها(مرداب روح)در رشد روحی ما اشاره میکند.زیرا دقیقا در مرداب های زندگیست که ما پرده از هدف،شان و عمیق ترین معنای زندگی برمیداریم. هیچ کس از این که در مرداب های روح بیافتد و در زندگی رنج بکشد معاف نیست،این واقعیت تلخ و حزن انگیزی است که گریزی از آن نیست...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی