کارکرد ارگاسم
تخفیف

%10

کارکرد ارگاسم (روان شناسی در عمق)(رشد)

(13)
نویسنده:

1,600,000ریال

1,440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1330

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کارکرد ارگاسم

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:

ویلهلم رایش که از هم دوره ای ها و پیروان فروید بود در سال 1928 با مطرح کردن نظریه اقتصاد جنسی، از او فاصله گرفت. او سلامت روانی انسان ها را به توانایی شان در عشق ورزیدن و پذیرش آن مرتبط می داند که جلوه گاه مهمی از این امر، لذت حاصل از آمیزش جنسی است. به نظر رایش، بیماری های روانی نتیجه هرج و مرج جنسی در جامعه هستند. او با تلاش در تحلیل بیماران و افرادی که رفتارهایی غریب یا انحرافی داشتند، کوشید تا نظریه جدیدی در پیوند میان جسم و روان و نقش این ارتباط در آسیب ها و نیز درمان های روانی عرضه کند. وی همچنین با گسترش دادن این نظریه به رفتارهایی اجتماعی و تاریخی نظیر پدرسالاری، دیکتاتوری، و جنگ های کوچک و بزرگ، نظریه تحلیل منش را ارایه کرد.
رایش همچنین مسئله وجود نیروی کهکشانی ارگن و نیز انرژی بابون را مطرح ساخت. اما به دلیل اختلاف های داخلی میان روان تحلیل گران، گسترش این نظریات و درمان های مبتنی بر آنها با سال ها تاخیر صورت گرفت. اصول نظریه رایش در کتاب روش شناسی در عمق: کارکرد ارگاسم مطرح شده که به وسیله دکتر سیمونیان ابتدا در آمریکا و اینک در ایران، درا ختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
از جمله شاگردان رایش، الکساندر لوون بود که با بسط دادن نظریات رایش، نظریه تحلیلی بیوانرژتیکی خود را بنا نهاد. کتاب تپش گرم حیات یا تمرینات بیوانرژیک که از سوی همین انتشارات به چاپ رسیده، یکی از معروفترین کتاب های او در این زمینه است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی