با ماندلا در کشور رنگین کمان

(2)

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
139

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب با ماندلا در کشور رنگین کمان

انتشارات نی منتشر کرد:
به راستی رمز جاودانگی ماندلا در چیست؟ چه اکسیری مس وجود او را طلا کرد تا به اسطوره ای در غلبه عشق و مدارا بر نفرت و انتقام تبدیل شود؟
هنر بزرگ ماندلا زدودن خشم و نفرت از دل ها و نشاندن نهال گذشت و محبت در جام انسان ها فارغ از رنگ و نژاد در ماتمکده باز مانده از آپارتاید بود.
ماندلا دراوج اقتدار با عبارت فراموش نشدنی «می بخشم، ولی فراموش نمی کنم» دو عنصر به ظاهر متضاد «اخلاق» و «سیاست» را به هم پیوند زد و طرحی نو در عرصه حکمرانی و سیاست ورزی درانداخت. بر رفیع ترین قله محبوبیت، به قدرت پشت کرد تا الگو اسوه ای باشد برای رهبرانی که خلعت حکومت را بر تن خود زیبنده می بینند و آن را رسالتی ابدی بر دوش خود احساس میکنند.
برای ماندلا ملکه اخلاق راهنمای سیاست بود و این فضیلت را با خمیر مایه وجودش عجیب کرده بود. این اکسیری بود که از او در سیاست یک جوانمرد ساخت. درجایی میگوید: «من این نکته را بهتر از هرچیزی می دانستم که درست همان گونه که ستم دیدگان باید آزاد شوند، ظالمان نیز باید آزاد گردند. مردی که آزادی مرد دیگری را از او می گیرد، خودش اسیر نفرت و در پشت میله های تعصب و کوته اندیشی گرفتار است. من اگر آزادی فرد دیگری را از او بگیرم، واقعا آزاد نیستم و قطعا وضعیت من مشابه وقتی است که آزادی مرا از من گرفته باشند.»
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی