30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
رمزگشایی از تجربه خروج از بدن

رمزگشایی از تجربه خروج از بدن

(0)
نویسنده:

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
7

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رمزگشایی از تجربه خروج از بدن

انتشارات آوید مند منتشر کرد:
در مهارت های ترک بدن با استفاده از منطق و استدلال تبحر یابید. با بیش از ده تکنیک خروج، فهم خود را بهتر کنید و به رشد شخصی برسید. این کتاب با توضیحات منظم و منطقی توضیح می دهد که تجربه خروج از بدن چگونه و چرا عمل می کند. این کتاب یک راهنمای پیشتاز است برای استفاده از تجربه خروج از بدن جهت فهم جایگاه تان در جهانهایی که ورای زندگی روزانه ما وجود دارند.
با ارواح راهنما ملاقات کنید، با عزیزانی که در گذشته اند، و حتا با سایر مسافرین خارج از بدن که می خواهند به شما کمک کنند درک کنید که کیستید و چرا در اینجا هستید. علاوه بر نکاتی برای تشکیل یک برنامه تبحر در تجربه خروج از بدن تکنیک های ارتباطات و کمک های حافظه ای را یاد بگیرید تا از هر تجربه بیشترین بهره را داشته باشید. بر خلاف باور عمومی، بسیاری از افراد از سمت دیگر برگشته اند و تجربیات شان را ارائه داده اند. و اکنون، می توانید بخشی از این کاوش دگرگون کننده باشید.
این کتاب برای مبتدی ها و با تجربه هایی که می خواهند در مورد عرصه های غیر فیزیکی در زمینه ای غیر غیبی بیاموزند و می خواهند حالت روحشان را تکامل دهند ایده آل است. این کتاب عملی برای دگرگونی معنوی بر تحقیقات آکادمی بین المللی آگاهی مبتنی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی