نخبگان آسمانی

(2)
نویسنده:

2,900,000ریال

2,610,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
278

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نخبگان آسمانی

انتشارات کویر منتشر کرد:
محمدحسین اسدی لاری مدال آور المپیاد شیمی کشور بهمراه خواهرش زینب برای ادامه تحصیلات و تلاش مستمر در فضای علمی بزرگتر و بی انتها، راهی متفاوت را تجربه کردند. «نخبگان آسمانی» در عمر بسیار کوتاه اما سرشار از موفقیت، سخت کوشی و کمال خواهی، توانمندسازی جوانان، عدالت آموزشی و سلامت جهانی را سرلوحه خود قرار دادند. دکتر محمدحسین، ابتکارات پژوهشی، اجتماعی، آموزشی و کار آفرینی متعددی را سازماندهی نمود و در دوره بسیار رقابتیMD-PhD( پزشکی -تخصصی) دانشگاه تورنتو تحصیلات خود را ادامه داد.
زینب نیز کانون های دانشجویی متعدد در زمینه محیط زیست، سلامت روان و سلامت جهانی را در تورنتو راه اندازی کرد و ادامه تحصیلاتش در رشته پزشکی بود.
محمد و زینب عاشقان اباعبدالله الحسین و نمونه اخلاق عملی در کمک به نیازمندان و محرومان و پیشتاز در اهداف جهانی سلامت بودند. آنان در حالیکه موسسات حرفه ای زیادی را راه اندازی و یا در مدیریت حرکت های علمی و اجتماعی و آموزشی جهانی مشارکت فعال داشتند و جوایز متعدد برجسته بین المللی را دریافت کردند، همواره بر شعائر اسلامی پافشاری داشتند. این دو عزیز همراه، در پروازی بی باز گشت در فاجعه بزرگ شلیک موشک به هواپیمای مسافری در صبحگاه 18 دیماه 1398 به ابدیت پر کشیدند.
«نخبگان آسمانی» تلاش برای معرفی الگوهای جهانی برای آینده سازان میهن عزیزمان دارد؛ الگوهایی که در راه کمال انسانی بسمت علم و دین و اخلاق، مجاهدت فراوان کردند، و توانستند بخشی از ظرفیت های بی پایان جوانان را مجسم کنند. بقول اساتید برجسته و مقامات دانشگاهی، جهان افرادی را از دست داد که می توانستند جهان را تغییر دهند. به امید تربیت آینده سازانی که بتوانند در کاهش آلام بشری و ساختن جهانی بر پایه اخلاق محمدی (ص) و بدون ظلم و تبعیض تلاش کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی