30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی

فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی (2)

(0)

2,990,000ریال

2,691,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
5

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 2 در حقیقت، نیمه دیگر ترجمه کتاب کارآمد «Physiology of sport and Exercise- six Edition» است که خود تابلویی از تلاش دانشمندان علوم ورزشی – دبلیو.لاری کنی؛ جک اچ. ویلمور؛ و دیوید ال کاستیل- است. همت بلند آن‌‌ها در نگارش این کتاب، برای همیشه روزنه‌ای به روی طالبان علوم فیزیولوژی فعالیت ورزشی می‌گشاید که اگر بدان ورود کنند، فراتر از آنچه انتظار داشتند از خواندن آن خوشه بر می‌چینند. بنابراین، فقط به اختصار می‌گویم:
1. آن‌ها با تبحر مثال زدنی 22 فصل کتاب را در قالب 7 بخش به نحوی آرایش داده‌اند که همه دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند از خرمن انبوه آن هرچه بخواهند دریابند. این 7 بخش در عین به هم آمیختگی و همبستگی مطالب، هر بخش آن را می‌توان به منزله جزیره‌ای یافت که علاقمندان را به آن قلم و بحث کامل آگاه می‌کند، بی‌نیاز سایر بخش‌ها و فصل‌ها، به نیکی آن موضوع را بفهمد و آن را در عمل به کار بندد. شخصاً اعتراف می‌کنم با وجود سروکار داشتن با کتاب‌های گوناگون در حوزه فیزیولوژی ورزشی، بخش‌بندی این کتاب از تمایزهای اصیل این کتاب نسبت به سایرین محسوب می‌شود.
2. یازده فصل اول که در سه بخش گنجانده شده است، در جلد اول در آغازین روزهای بهاری سال 1398 چاپ و به بازار نشر عرضه شد، و اکنون «فصل دیگر در قالب چهار بخش در جلد دوم به شما تقدیم می‌شود. بدین ترتیب، می‌توان ادعا کرد، «فصل اول کتاب به مبانی نظری و اصول فیزیولوژی ورزشی ورود کرده است و «فصل دوم در حقیقت به کار بست یافته‌های فیزیولوژیایی در میدان عمل پرداخته است. از این رو، تفکیک یکپارچه کتاب انگلیسی در مجلّد فارسی در بخشی توجیه می‌شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی