آخرین ایستگاه

(0)
نویسنده:

1,600,000ریال

1,280,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
73

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آخرین ایستگاه

انتشارات نیماژ منتشر کرد :
نسل جدید و معاصر نویسندگان ژاپنی بسیار پر قدرت ظاهر شده اند و در رمان . ژاپن ادبیات جهان می درخشند؛ نسلی که هم از نظر جسارت در بیان مضامین و انتخاب موضوعات پرکشش پیشرو هستند و هم سبکها و فرمهای نیما نوشتاری جدید و گوناگونی را تجربه می کنند که می تواند الگویی برای باقی نویسندگان و دوستداران ادبیات باشد و خانم یو میری از همین
نویسندگان است.
یو میری رمان تحسین شدهی آخرین ایستگاه را از زبان مردی روایت می کند که بین زندگی گذشته و حال خود و بین سنتهای قدیم ژاپن و زندگی مدرن امروزی سرگردان است این شخصیت که مدام در حال پرسه زدن در اطراف ایستگاه متروی ینو در توکیو است با دقتی شاعرانه جزییات زندگی روزمره ی بی خانمانها را با زیبایی های فصول و طبیعت در هم می آمیزد از مرگ و نابودی به همان زیبایی عشق و تولد سخن می گوید لحظه ی حال را به گذشته پیوند می دهد و خواننده را کم کم برای دریافت ضربه ای سهمگین آماده می کند تا دریابیم که چه سرنوشتی نصیب خود او شده است.
هیچ چیز به شیرینی دلتنگی برای گذشته اشتیاق به روزهای رفته غیبت دائمی از زمان حال و خشم نسبت به آینده نیست. من برای همیشه در نقطه ای از گذشته گم شده ام که حالا که رفته دیگر به هیچ جا هم نمی رسد اما آیا زمان به پایان رسیده؟ آیا متوقف شده؟ آیا روزی به عقب بر می گردد و دوباره از نو شروع می شود؟ یا من تا بیزمان از زمان محروم خواهم ماند؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی