ریبنتروپ
تخفیف

%10

ریبنتروپ

(0)
نویسنده:

5,800,000ریال

5,220,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
182

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ریبنتروپ

انتشارات ثالث منتشر کرد :
چگونه تاجری که در ۱۹۳۳ به طور تصادفی بر سر راه هیتلر قرار گرفت، از ۱۹۳۸ تا زمان صدور حکم اعدامش در دادگاه نورنبرگ با قدرت بر دستگاه دیپلماسی رایش سوم سلطنت کرد؟
اخیم فون ،ریبنتروپ که در ابتدا خانۀ خود را به محل برگزاری جلسات سری در اختیار حزب نازی قرار داده بود بر خلاف نظر سران حزب که او را شخصیتی سطحی نگر و بی استعداد می دانستند توجه هیتلر را به خود جلب کرد و در ۱۹۳۶ سفیر آلمان در لندن شد. جایی که به دلیل بی کفایتی اش مورد تمسخر قرار گرفت اما از کار ننشست. او تصدی وزارت امور خارجه این کشور در دوره رایش سوم بین سالهای ۱۹۳۸ تا ۱۹۴۵ را بر عهده داشت و در بحران هایی که منجر به جنگ جهانی دوم شد نقش اساسی ایفا کرد. ریبنتروپ شخصیتی به شدت ضدانگلیسی داشت و هیتلر را در سیاستی تشویق کرد که به جنگ با بریتانیای کبیر منجر شد تلاشهایش برای ایجاد ،اتحاد ائتلاف نظامی فاجعه بار با ایتالیا و ژاپن و پیمان ننگین با اتحاد جماهیر شوروی را برای آلمان به همراه آورد شکست هایی که ورماخت متحمل شد هرگز ایمان او را به موفقیت قطعی پیشوایش که تا انتها از او حمایت کرد، متزلزل نکرد.
مایکل بلاچ مورخ بریتانیایی با ظرافت جامعیت و دقت که مشخصه تاریخ نگاری آنگلوساکسون است کارنامۀ او را روایت می کند و پرتره شخصیتی عجیب شوم و جذاب را ترسیم می کند که به سبب سرسپردگی اش به پیشوای خود به داستانی بسیار بزرگ کشیده شده بود که با حکم اعدام او در دادگاه نورنبرگ پایان یافت او هرگونه مسئولیت در تبعید یهودیان را انکار کرد، در حالی که شواهد آشکاری مبنی بر تمایل او به تسریع آن، به ویژه در فرانسه وجود داشت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی